Groening Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Nå er sommeren her, og jeg vil gjerne vite hva alle deres sommerserier er. Om det så er serier dere ser om sommeren eller serier dere bare forbinder med sommeren. Gi begrunnelser også, slik at det ikke bare blir en tråd full av serienavn uten noen reele diskusjoner. Selv er min ultimate sommerserie Surface. Ikke fordi det er min favorittserie (selv om den kommer langt opp), men fordi første gang jeg så den var om sommeren. To-tre år siden vel, når den gikk på TVNorge. Ganske nøyaktig et år senere (på sommeren) så jeg den igjen. Hele serien er jo også satt om sommeren, så det har nok også med det å gjøre. Så sett i gang. Kom med deres sommerserier. Endret 22. juni 2009 av Groening Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Californication er en sommerserie for meg, nettopp fordi det er i L.A. og det forbinder jeg med sommeren. Ellers er selvfølgelig Pacific Blue noe jeg alltid ser på om sommeren. Jeg husker jeg så på det hver eneste dag når det gikk på dagtid før i tiden. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Denne sommeren er det Entourage, som begynner igjen i juli. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Rescue Me: Har alltid startet engang mellom mai-juli. I år startet den i april, og er ferdig i starten av september, og det har kommet ny episode hver uke nå siden da. Er ikke veldig mye sommerserie egentlig, men Rescue Me har alltid gått i statene på sommern. En av de mest undervurderte seriene som finnes, vanskelig å tro at så få ser den her i Norge. Ellers Weeds, True Blood og Entourage om sommern. I tilegg starter serien Hung nå som er en ny serie fra HBO. Også har jeg serier som Californication og Dexter som starter sein-sommern. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Pacific blue! når jeg var mindre så satt jeg oppe hver kveld og så på pacific blue, det var virkelig tegnet på sommeren for min del. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Entourage! Uten tvil. Den serien er så latterlig bra. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive den, men hver gang jeg ser en episode får jeg en sikkelig GOD følelse. Entourage eier så utrolig, og ferdig med det Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ser alltid Pacific Blue om sommeren. Kommer virkelig i sommer/sommerferi humør da =D Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 American dad hva ellers!, jeg pleier og sitte i hengekøya min i hagen å se på det på pcen min med en is kald cola. det er sommerslappet på høyeste nivå Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette er min ultimate sommerserie Stakkars kidsa som vokser opp med pokemon og teletubbies. Har egentlig ikke funnet noen gode sommerserier i år. Ser heller på Twin Peaks og litt diverse selvplukk. Men, nå ligger jo denne tråden i 'mine poster', så kom med gode forslag. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Entourage starter på søndag, så blir vel en del av det resten av sommeren. Nettopp vært på Sicilia og mafiamuseum, ble plutselig veldig interessert i mafia og alt det der. Så regner med jeg begynner på Sopranos og Corleone i sommer. Og selvfølgelig Pacific Blue når jeg har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå