Gå til innhold

Hva er din sommerserie og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Nå er sommeren her, og jeg vil gjerne vite hva alle deres sommerserier er. Om det så er serier dere ser om sommeren eller serier dere bare forbinder med sommeren.

Gi begrunnelser også, slik at det ikke bare blir en tråd full av serienavn uten noen reele diskusjoner.

Selv er min ultimate sommerserie Surface. Ikke fordi det er min favorittserie (selv om den kommer langt opp), men fordi første gang jeg så den var om sommeren. To-tre år siden vel, når den gikk på TVNorge. Ganske nøyaktig et år senere (på sommeren) så jeg den igjen. Hele serien er jo også satt om sommeren, så det har nok også med det å gjøre.

Så sett i gang. Kom med deres sommerserier. :)

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rescue Me: Har alltid startet engang mellom mai-juli. I år startet den i april, og er ferdig i starten av september, og det har kommet ny episode hver uke nå siden da.

Er ikke veldig mye sommerserie egentlig, men Rescue Me har alltid gått i statene på sommern. En av de mest undervurderte seriene som finnes, vanskelig å tro at så få ser den her i Norge.

Ellers Weeds, True Blood og Entourage om sommern. I tilegg starter serien Hung nå som er en ny serie fra HBO.

Også har jeg serier som Californication og Dexter som starter sein-sommern.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Entourage starter på søndag, så blir vel en del av det resten av sommeren. Nettopp vært på Sicilia og mafiamuseum, ble plutselig veldig interessert i mafia og alt det der. Så regner med jeg begynner på Sopranos og Corleone i sommer. Og selvfølgelig Pacific Blue når jeg har tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...