ladyl Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Trenger litt hjelp med å finne et vidvinkel objektiv til mitt EOS 450D. Sånn prismessig så ikke noe særlig over 5000. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Det spørs litt hva du har fra før av, men HER er ihvertfall alternativene. Endret 22. juni 2009 av Ronny1 Lenke til kommentar
ladyl Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 det eneste jeg har nå er kitlinsa som fulgte med... ikke alltid det morsomte å leke med.... Lenke til kommentar
affair Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 det eneste jeg har nå er kitlinsa som fulgte med... ikke alltid det morsomte å leke med.... Jeg kjøpte vidvinkellinse (Sigma 10-20mm) som første objektiv utenom kit-linsa. Noe jeg selv følte etter kjøpet var at det er en grei linse, men at den har et noe begrenset bruksområde. Ser nå selv etter en grei telezoom-linse med bra blenderåpning. Sier ikke at du ikke bør ha deg en vidvinkel, da denne kan være grei å ha visst du vet hva du skal bruke den til. Landskap og slikt. Lenke til kommentar
ladyl Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 hehe.. ja er derfor jeg vil ha det.. har et par motiver jeg tror vil bli bra m vidvinkel. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tokina 12-24mm er vel den beste optisk, men trenger du mer vidvinkel enn 12mm så er det vel Sigma 10-20mm 4-5.6 som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå