Gå til innhold

Ønsker ny MP3-telefon, 3,5mm jack ett must!

Anbefalte innlegg

Ja da har sommeren kommet, og med det er det sommerjobb og penger i lommen. Har hatt en W350i i 1 år, og denne har blitt brukt flittig som MP3-spiller for og si det mildt :) Føler det er på tide å bytte denne ut med noe nytt, ettersom eg er en liten gadget freak slik sett. Skal sies at eg har vert trofast Sony Ericsson eier de siste 6 årene, men eg føler eg er klar for å prøve ut noe nytt dersom det ligge god grunn for det. Godt kamera er ett pluss, mulighet for 8GB kort er ett minimumskrav og eg er villig til å gå over mot touch-screen telefoner.

Er allerede Tele2 kunde, og ser de frister med en Nokia 5800 på sine sider. Denne skal visstnok ha en solid MP3-spiller, men noe slappt kamera. Ellers har eg også fattet intresse for SE W995. Ser ut som en solid mobil, og det er SE som eg er så kjennt med fra før. Denne har også eit veldig godt kamera, som selvfølgelig er ett pluss.

Men igjen, så kommer jo fristelsen til å gå over til en touch mobil.

Iphone har streifet meg og firster veldig, koster jo litt og eg må nok gå over til en annen operatør. Men er det andre mobiler eg burde sjekke ut, eller som dere her inne har erfaringer med og kan anbefale?

Takker så meget for innspill :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som meg og bestill en Nokia N97 :p Er riktignok dyr, men det er jaggu meg iphone også. Blir kjekt med en mobil som kan alt. Kanskje jeg faktisk kommer til å se noe serier på den også! Skjermen er endelig stor nok!

32gb minne (med støtte for 16gb minnekort), fulltastatur, touch og 3,5minijack er jo noen av godsakene.

Glemte å nevne kameraet som er ganske så brukbart også :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...