A-Jay Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei. Besteilte noe greier som jeg ikke ville at andre skulle vite hva var. Pakken be stoppet i tollen og åpnet og når et familiemedlem dra å hentet pakken(uten min samtykke) fant det seg for godt til å åpne og gå igjennom innholdet. Dette vil ha konsekvender for meg, noe som gjør at jeg blir sur på postkontoret som ga ut min post til andre enn meg. Jeg har flere pakker på vei, er det noen måte jeg kan stoppe dette fra å skje igjen? Må si jeg blir litt nysjerrig selv på innholdet, men det er vel litt off-topic. Kan desverre ikke avsløre det da jeg frykter det kan komme tilbake senere. helt til du sier hva det er så kommer jeg til å anta at det er store, rosa rompedildoer for menn. Endret 22. juni 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Forsåvidt en morsom kommentar fra bruker nr. 3. Men jeg vet ikke om jeg ville kalt det et gullkorn... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 rompedildoer? heter da buttplug Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Forsåvidt en morsom kommentar fra bruker nr. 3. Men jeg vet ikke om jeg ville kalt det et gullkorn... Hehe, jeg lo godt av denne (selv om det er mange gullkorn som jeg ikke ler av). Er nok litt individuelt dette med humor. Og konteksten hjelper nok også litt. rompedildoer? heter da buttplug Og hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 A-Jay: Fordi jeg kjøper sexleketøy? Når man blir voksen synes man ikke sånt er flaut Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 A-Jay: Fordi jeg kjøper sexleketøy? Når man blir voksen synes man ikke sånt er flaut Jeg vet. Var bare et dårlig forsøk på å være morsom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 rompedildoer? heter da buttplug Nei, buttplug er noe annet. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Forsåvidt en morsom kommentar fra bruker nr. 3. Men jeg vet ikke om jeg ville kalt det et gullkorn... Hehe, jeg lo godt av denne (selv om det er mange gullkorn som jeg ikke ler av). Er nok litt individuelt dette med humor. Og konteksten hjelper nok også litt. Problemet er at det er vanskelig å forstå for mange... Av og til glemmer jeg det vekk selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå