Lurifaksen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det her er et skikkelig teit spørsmål, men jeg skjønner det ikke: Hvordan lukker du et program i Pocket PC 2002? Hvis jeg trykker på X'en oppe i hjørnet, ligger det fremdeles i bakgrunnen. Og hvorfor har MS laget Pocket PC 2002 på en så elendig måte? Hvorfor kan ikke de bare lage det på en måte som fungerer slik som windows? Tenker spesielt på filmanageren og f.eks internett explorer. med frem/tilbake knapper, adresselinje og slikt. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har ikke iPaq'en foran meg, så mest sansynlig husker jeg navnene feil, men.. Du kan gå inn på Kontrollpanel eller settings eller hva den het. Deretter Memory, så er det en sak som heter Running Programs der. Der er det bare å velge programmet som skal avsluttes og trykke på End program eller hva den het. Ble ganske dårlig post, men håper det hjelper Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det stemmer det Paull sa, men hvis du vil ha en litt mindre tungvint måte å lukke programmer på, så kan du laste ned en task manager til pocket pc. Det finnes en del forskjellige, Magic Button er kjent for å være bra. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Argh... Hvorfor skal de lage Pocket PC så utrolig håpløst når det går an å lage det bra!? Huff. Noen burde virkelig sette seg ned å lage et Windows operativsystem til PocketPC. Med windows mener jeg et som fungerer på samme måten som windows XP f.eks gjør. PalmOS er i utgangspunktet bra, men siden alle filene er .PRC og .PDB blir jo palmen ubrukelig. Uansett, takk for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Argh... Hvorfor skal de lage Pocket PC så utrolig håpløst når det går an å lage det bra!? Huff. Noen burde virkelig sette seg ned å lage et Windows operativsystem til PocketPC. Med windows mener jeg et som fungerer på samme måten som windows XP f.eks gjør. PalmOS er i utgangspunktet bra, men siden alle filene er .PRC og .PDB blir jo palmen ubrukelig. Uansett, takk for svar! dette kommer tross alt på grunn av praktiske problemer. på en så liten pc vil det være vanskelig å få til mange av de funksjonene en vanlig pc har, for å ikke si umulig. hvordan ville du for eks holdt nede tre taster på en gang? med ei hand? to? med pennen? la oss ikke glemme at du ikke skal ha for mye informasjon på en gang, ihvertfall ikke på en så liten skjerm. hadde de hatt adresselinje, navigasjonsknapper, startmenye, tittelinja osv oppe på en gang, da hadde du hatt liten plass til resten av siden ikke glem dette når du blir irritert over dette... en håndholdt er ikke en fullverdig pc Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 det er en snarvei for å slå av. På Ipaqs er det 4 knapper rundt styre dingens. Den nederste til høyre, trykk på den. Da skal det sprette opp en liste over programmer som kjøres etc. Trykk noen sek på programmet med stylusen og vekg Enda task Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå