TMB Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei. Tok istad med 2 av mine kontroller til en kompis, og kobla de til xboxen hans. Da jeg kom hjem igjen så prøvde jeg å koble de til her. Den første koblet til med en gang, men den andre vil ikke. Det skjer ingenting når jeg trykker connect knappen på kontrollen. Hjelp :S Den funka jo før i dag. Endret 22. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Du må trykke på connect knappen på xboxen også. Her er ein guide http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...controller.aspx Endret 22. juni 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 På kontrollen er det en knapp med bilde av tre bølger bakpå, og på xboxen er det en liten knapp med tre bølger under, (rett under memorycard slottene) trykk på begge to. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Leste dere i det hele tatt førstepost? Den første av de to kontrollene klarte jeg jo å koble til! Da har jeg jo selvfølgelig gjort det på denne måten.... Endret 22. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jaja, men trykka du på begge knappene på den andre har opplev det selv at en kontrol har gått på "to" konsoller, mens en annen ikke har gjort det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg trykket først på Xbox-connect. Deretter på kontroll-connect. Dette fungerte både hos kompis med begge mine kontroller, og hos meg, men der er det kun 1 kontroll som vil koble til...den andre bare fortsetter å blinke. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hmm....dette er en veldig god grunn til å bruke trådkontroll som jeg gjør Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du må holde inne søkeknappen på kontrollen, samtidig som du trykker på søkeknappen på xboxen. Da vil det funke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Du må holde inne søkeknappen på kontrollen, samtidig som du trykker på søkeknappen på xboxen. Da vil det funke. Det funka heller ikke. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Funker det enda med kameraten din da? (den kontrollen som ikke vill connecte med deg) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Vet ikke, får ikke sjekka det...men det er rart at den plutselig skal slutte å funke? :S Har jo kobla til min xbox 1000 ganger ;P Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hmm prøv og koble den til en annen Xbox helst kameraten din sin hvor du koblet den til sist eller ta ut batteriene og la de være ut av i ca 5-10 min også ta de inn igjenn og prøv da.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 hmm prøv og koble den til en annen Xbox helst kameraten din sin hvor du koblet den til sist Er ikke så lett da han bor ganske langt unna. eller ta ut batteriene og la de være ut av i ca 5-10 min også ta de inn igjenn og prøv da.. Skal prøve etterpå Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Har sendt en mail til support nå. Faen Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Vi har jo en xbox support her på forumet da. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=184758 Går kanskje raskere å sende melding til han enn det gjør å sende melding til selve supporten. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Tror kanskje jeg sendte den til USA. Jeg vet ikke om kontrollen fulgte med konsollen, da jeg har 3 kontroller... Har ingen annen konsoll jeg kan teste på heller akkurat i nærheten.. Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror kanskje jeg sendte den til USA. Jeg vet ikke om kontrollen fulgte med konsollen, da jeg har 3 kontroller... Har ingen annen konsoll jeg kan teste på heller akkurat i nærheten.. Har hatt samme problem noen ganger, men eg har en Plug and Play kabel! Når eg kobla den til funka kontrollen igjen Kan jo prøve det, vist en kompis av deg har en slik kabel. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Har fremdeles ikke funnet en løsning på problemet. Har prøvd stegene her, prøvde å skru av WLAN på rutern men det hjalp heller ikke. Har nå sendt en ny mail til support. I den forrige ba de meg kontakte butikken jeg kjøpte varen i. Men jeg får ikke noe svar fra AbsoluttSpill.no etter 5 e-poster. Dritt. Endret 13. august 2009 av timb Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 om kontrollen er kjøpt utenom xbox pakken så vil ikke xbox support gjøre mye tror jeg. Uansett, de kommer ikke til å ta noen beslutninger ovre mail, ta å ring istendenfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå