Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Plutselig usikker på legning ...

Gjest Guest_Undrer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Undrer_*

Ok, dette høres sikkert merkelig ut. Er en gutt på 21 år og har hele tiden sett meg selv som heterofil. For noen dager siden da jeg satt og så på ymse sider la jeg plutselig merke til at videosnuttene inneholdt ting hvor penisen var i fokus, for eksempel "melking". I tillegg synes jeg nå at jeg har vanskeligere for å få ereksjon mens jeg ser på eller leser om noe erotisk. Men det kan være pga en medisin, står i felleskatalogen "Ejakulasjons-/orgasmepåvirkning, impotens". Så det kan være litt av greia. Men jeg tenker ikke på jenter slik som før, altså jeg tenker ikke "oj, hun var fin" like mye når jeg er ute. Dessuten går ordet "homo" igjen i hodet mitt. Så er alt i hodet mitt? For jeg vil være hetero og kan dessuten ikke tenke meg å verken kysse en gutt eller ha et forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Hei!

Blir du kåt ellers da? Hvis du er syk, medisiner etc! da vil det i såfall påvirke kåtheten din. Hvis du blir kåt av å se guttefilmer, se gutter få orgasme osv! Hvis du gjør det, er ikke det i seg selv et tegn på at du er homo. I vår alder er det vanlig at gutter har forskjellige tenningsgreier, også tenne på gutter. Er selv hetro, men har hatt endel guttesex, og angrer ikke et sekund, men det er min greie da:)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Blir vel kåt og sånn, bare übervanskelig å få ereksjon. I hvertfall vanskeligere enn før. Blir som regel kåt av å se på gutter, ja. Men da er jeg mer "revet med". Det er ikke det jeg leter etter. Jeg føler at jeg av og til havner i en slags hypnose der alt går ann å se på. Dette er ikke noe forsøk på å slenge med leppa mot homofile. Jeg bare føler at det ikke er meg. Dessuten er jeg enda jomfru. Høres urealistisk ut, jeg vet. Kanskje det forsterket tvilen?

Jaja, takk for svarene alle sammen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...