papp Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har en amd 750mhz som ikke har det helt bra......jeg har formatert den og lagt inn win2002 på den, men problemet er at når jeg har lagt inn skjermkort driverene (geforce 1 ddr), så henger den seg. Enten i oppstarten eller etter maks 30 sek. etter at jeg har fått startet den skikkelig opp.... Er det skjermkortet det er noe feil med? Har prøvd forskjellige drivere, men har hatt samme problemer med dem alle. Har også prøvd å bytte hd, ser ikke ut som det er problemet heller... Lenke til kommentar
twb Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Var problemet tilstede også før du formaterte maskinen? - I så fall kan være defekt minne: last ned DocMemory fra http://www.simmtester.com/ og kjør en 'Quick test'. - Hvis problemet startet først etter installasjon av skjermdrivere, så er det vel naturlig å sjekke om driverne er riktig for ditt skjermkort (du har vel allerede gjort det...). Opplever du problemet også uten spesielle skjermdrivere, dvs. i vga-modus? Test også med et annet skjermkort, hvis du har mulighet til det. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Kan også være at prosessoren blir for varm, da henger den seg iallefall... :-? Lenke til kommentar
papp Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 prosessoren blir ikke for varm, dessuten henger den seg ikke i vga-mode, da funker alt som det skal uten at det fryser helt. Har prøvd forskjellige operativsystemer, skjer det samme med alle....må være noe som har skjedd med hardwaren.... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ta fra pc`n tauet [/dårlighumormodus] test med et annet grafikkort og sjekk om det funker Lenke til kommentar
papp Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 skal prøve, må bli ferdig med den memtesten først Lenke til kommentar
papp Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 omg......... loop: 3 of 65535 time elapsed: 15:00 min er dette normalt?? Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Fått det til???? Sliter med samme problemet. Lenke til kommentar
papp Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Det fungerte fint når jeg bytta skjermkortet, var vel det som var feil da.... funkerer fint nå Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har du prøvd å legge inn de nyeste chipsettdriverne? Har du via chipsett(noe jeg er rimelig sikker på): www.viaarena.com el. ev. www.intel.com Prøv det, lykke til! Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hadde lignende problem... måtte sette AGP aperture ned til det laveste i BIOS'en (4mb eller no)... er ikke egentlig sikker på hvorfor, men det fungerte. Var på en P2 333mhz med Asus GF1 256 ddr. Er raskt gjort og det skader jo ikke å prøve...som regel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå