macgyver1958 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! På mopeden min (Yamaha DT 50 mx) er det en trim forgasser som fulgte med mopeden. Den suger falsk luft ved pakningen. Da tenkte jeg at jeg kunne prøve med litt pakning sement, noe som holdt i en halv dag, før den ble like ille. Trenger egentlig en ny pakning, men vet ikke hvor jeg kan få tak i den. Noen som kan hjelpe meg? Alt jeg vet om den er at det står TK på siden av den. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Går ann å lage seg pakning med å klippe ut melkekartong Evt kjøpe ett pakningsark på biltema eller lignende å klippe til det Lenke til kommentar
macgyver1958 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Går ann å lage seg pakning med å klippe ut melkekartong Evt kjøpe ett pakningsark på biltema eller lignende å klippe til det Var inne på samme tanke, men er det ikke veldig vanskelig å klippe til det selv? Endret 22. juni 2009 av macgyver1958 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå