anna1992 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg er ei 17 år gammel jente, som sliter litt med å finne klær som andre på min alder går med. Er det noen som kan komme med noen forslag? Trenger hjelp med gensere og topper. Om dere har en nettadresse er det fint! Har nemlig lett igjennom flere butikker på kjøpesenteret her jeg bor, men har ikke funnet veldig mye sånt... Budskjett: Maks 700 kr pr plagg. Ønsket klesstil: Ungdomssklær, litt vanskelig å svare på... Alder: 17 Kjønn: Jente Kroppsfasong: Litt kraftig En topp kan muligens være noe alà denne: http://2.bp.blogspot.com/_UJCNcaqdTu4/Sfi9...%C3%A5+topp.bmp Endret 22. juni 2009 av anna1992 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvorfor vil du kle deg som alle andre? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 en del nettbutikker listet opp HER Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hvorfor vil du kle deg som alle andre? Det er bare greit å få byttet ut litt på stilen... Takk for linken, Vragath . Endret 22. juni 2009 av anna1992 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hvorfor vil du kle deg som alle andre? Mest sannsynlig vil hun ikke skille seg ut. Kanskje hun har skilt seg ut tidligere og nå har funnet ut hun foretrekker å være "safe". Å følge strømmen er ofte en måte å få litt fri på, det å ikke bli lagt så mye merke til er vel rett og slett litt deilig for de som har vært litt anderledes eller hatt det tøft. Nå aner jeg ikke om noe av det jeg tror stemmer, men det ville vært noen logiske og enkle forklaringer. Edit: Glemte å svare TS. Helt fint og greit at du vil kle deg som de fleste andre. Men et lite tips ; Hold deg unna joggebukser og lignende, og siden du selv beskriver deg som "litt kraftig" så vil jeg anbefale at du ikke kjøper veldig trange klær. Slim fit, ja for all del, men ikke for trangt. Endret 22. juni 2009 av Hamar17 Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hamar17: Tusen takk for tips! Saken er nå løst, og jeg har funnet noen klær som jeg liker. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Så bra ! Har du noen bilder av resultatet du vil poste her ? Om du vil være forholdsvis anonym kan du bare "blurre" ansiktet ditt Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Så bra ! Har du noen bilder av resultatet du vil poste her ?Om du vil være forholdsvis anonym kan du bare "blurre" ansiktet ditt Har ikke kjøpt det enda, bestiller fra en nettbutikk... Her er de jeg har kikket på (Personene er tilfeldige): Endret 24. juni 2009 av anna1992 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Likte egentlig ingen av dem, men den hvite nest øverst var penest. Fikk en litt harry følelese av dem andre.. Litt som å kikke inne på siden til beltespenner.no Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Likte egentlig ingen av dem, men den hvite nest øverst var penest.Fikk en litt harry følelese av dem andre.. Litt som å kikke inne på siden til beltespenner.no Hva ville du f.eks ha kjøpt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå