Vargan Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hey De neste to månedene vil det bli mye arbeid med støyrike gressklippere. Jeg hører mye på musikk/lydbok når jeg jobber og bruker hørselvern med noen klønete ørepropper inni. Dette er ikke behagelig(!), da det er litt klønete design på øreproppene. Lyden er OK. Jeg tenkte å kjøpe et headset som da er; A: Portabelt. B: Så lydisolerende som mulig, samtidig med god lydkvalitet. (Lukket) C: Koster ca 1.000,- kroner. (D: Ikke veier for mye. Det skal brukes 5-6 timer om dagen.) E: Lett å få tak i på kort tid, gjerne kjøpes over disk. som erstattning for både hørselvern og ørepropper. Noen forslag? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Du kan jo se på AKG K 440 NC Jeg vet ikke om de isolerer nok for ditt bruk siden de ikke dekker ørene helt, men de har ivertfall aktiv støyreduksjon som i teorien skal fungere. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Du kan jo se på AKG K 440 NC Jeg vet ikke om de isolerer nok for ditt bruk siden de ikke dekker ørene helt, men de har ivertfall aktiv støyreduksjon som i teorien skal fungere. Hei, takk for forslag! På bildet er det en ekstra boks utenom headsettet, er dette en mikrofon jeg må bære på meg ved siden av headsettet? Er det praktisk? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er den boksen som er "aktiv støyreduksjon". Den nøytraliserer støyen utenfor (i teorien). Men som du sier kan det være litt upraktisk å dra på den hele tiden. Hvis ikke kan du vurdere AKG K 450, som forresten jeg nettop har bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå