Olahn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Er det noen som vet om noen gode billige spillere til championship mananger 01-02? jeg er rosenborg så jeg vil ikke at dere skal skrive dei dyreste spilerene dere vet om, men billige gode Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvis jeg ikke husker feil så er dette diskutert før. Finnes også mange cm-fan sider hvor det står mye om akkurat dette. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Du bør prøve å få Robert Vittek til klubben. Han er en billig slovakisk spiller. Tror han spiller for Slavia Bratislavia eller noe sånt. Talentfull spiss Lenke til kommentar
Shai'Tan Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jonas Lunden, Kim Kellstrøm eller noe. Jari Illola Isaak Okoronkwo (Nigeriansk spiller) Alonso Solis Emanuel Ebiede Maxim Tsigalko (Den beste spissen på Cm) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Mark Kerr... Bedre M C finner du ikke!! Julius Agahova (Staves ikke sånn men spiller på Shactar). Kim Källström Kennedy Bra(et eller annet.. spiller i Sverige) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare for å rette opp i et par navne-feil her: Kim Källström Kennedy Bacircioglü <-- c eller k'er.. Julius Agahowa, som spiller i Shaktar D. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare for å rette opp i et par navne-feil her: Kim Källström Kennedy Bacircioglü <-- c eller k'er.. Julius Agahowa, som spiller i Shaktar D. takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå