Kris Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da tror jeg du selv må betale for reprasjon eller at du ikke kan få den fikset uansett tror det var sånn MS fikser den ikke mot betaling heller hvis den har brutt forsegling Lenke til kommentar
simentp Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da tror jeg du selv må betale for reprasjon eller at du ikke kan få den fikset uansett tror det var sånn MS fikser den ikke mot betaling heller hvis den har brutt forsegling Ok, da vet JEG OG det hehe da lærte jeg noe idag og gitt Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tull og tøys, jeg sendte inn en 360 med 3RLOD og manglende garantisegl. 6 dager senere hadde jeg 360en på døra, ferdig reparert. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det er nok sikkert litt hipp som happ, men en kamerat av meg fikk også sin 360 med RROD reparert tilbake, selv med brutt forsegling, flashet, og til og med et gjenglemt backup spill i. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 To tilfeller da, jeg og en kamerat av ballsack Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sendte inn min første xbox(er på den tredje nå) som var moddet og med brutt forsegling og den kom tilbake uten å være fikset. Thklinge og Ballsack er det lenge siden disse boxene ble sendt inn? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ja, i fjor sommer en gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg leste "Out of goodwill" og lo. MS kan kalle det for hva de vil, det er fortsatt pga. norsk reklamasjonsrett. Nettopp. Kommer ikke rundt norsk lov Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
freke Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 har ikke vært 1 reklamasjonsak oppimot xbox som har gått igjennom hos MS som jeg vet... Reklamasjon går vel som oftest mot butikken, gjør det ikke? Men microsoft kan ikke velge å la være å følge norsk lov i alle tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Man reklamerer som oftest til butikken, men lovverket tilater også å reklamere overfor tidligere slagsledd, for eksempel produsent eller importør. Henvender man seg til MS som produsent/importør, er de bundet av norsk lov å ta imot og behandle reklamasjonen. Dessverre viser det seg titt og ofte at store internasjonale selskaper ikke bryr seg noe om den norske lovgivningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå