petter268 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei. Jeg er dritt lei den trege internett tilkoblingen min, vil gjerne få bedre ratio på diverse sider, og trenger derfor deres hjelp til å finne den perfekte seedbox! Helst over 20 Mb/s, aller helst 100 Mb/s. Jeg vil holde med til under 300 kr pr måned, men hvis jeg må kan jeg gå litt opp i pris. Jeg har veldig lite peiling, så derfor lurte jeg også på om dere kunne legge linken til evt en seedbox hoster. Og en siste ting; Når jeg leier en seedbox, så kan jeg bruke Utorrent, eller whatever til å seede torrents? Det er vel noe av grunnen til at seedbox er laget. Er det vanskelig å laste opp / ned fra en seedbox? Kanskje FTP er en smart sak når man laster ned. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Apx Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Istedenfor å bruke 300kr på seedbox, bør du heller bruke 70kr på usenet. Full nedlastingshastighet og ingen ratios Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Istedenfor å bruke 300kr på seedbox, bør du heller bruke 70kr på usenet. Full nedlastingshastighet og ingen ratios Nei takk. Liker blurays og "rene" filmer, uten alt det andre surret som blant annet er virus, osv. Da kan jeg jo bruke TPB, som er noe av det dårligste jeg har vært borti. Endret 22. juni 2009 av petter268 Lenke til kommentar
Apx Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Usenet har ikke noe å gjøre med torrents... Lenke til kommentar
nlight Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har god erfaring med bl.a leaseweb Koster €49 i mnd for en billigste dedicated og 4TB/mnd. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Istedenfor å bruke 300kr på seedbox, bør du heller bruke 70kr på usenet. Full nedlastingshastighet og ingen ratios Nei takk. Liker blurays og "rene" filmer, uten alt det andre surret som blant annet er virus, osv. Da kan jeg jo bruke TPB, som er noe av det dårligste jeg har vært borti. http://en.wikipedia.org/wiki/Usenet Kanskje sjekke hva det er før du uttaler deg? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvilket usenet er best da? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Istedenfor å bruke 300kr på seedbox, bør du heller bruke 70kr på usenet. Full nedlastingshastighet og ingen ratios Nei takk. Liker blurays og "rene" filmer, uten alt det andre surret som blant annet er virus, osv. Da kan jeg jo bruke TPB, som er noe av det dårligste jeg har vært borti. "Rene" filmer og Bluray's og sånn, kan du faktisk kjøpe i butikk eller på nettet. Lenke til kommentar
Apx Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvilket usenet er best da? Jeg bruker astraweb. Det er lingenting på markedet som slår deres $11 per måned tilbud. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hvilket usenet er best da? Jeg bruker astraweb. Det er lingenting på markedet som slår deres $11 per måned tilbud. Hvis jeg leier dette, så seeder den mine torrents? Så jeg laster opp mine ting, jeg har lastet ned. Og nei, det skjer ikke at jeg kjøper bluray og filmer i butikk. Koster jo en formue. Lenke til kommentar
Apx Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Som sagt, usenet er ikke torrents. Det er ingen som seeder der. Torrents er P2P, der du laster ned fra forskjellige pcer. Usenet lagrer filene på servere hos providerene. Altså er det ingen behov for å seede og det er derfor ingen ratios. Dette betyr også at hvem som helst kan få tilgang til alt som er postet på usenet uten å være medlem av diverse private torrentsider. Du kan selvfølgelig laste opp til usenet dersom du ønsker det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Da har vi vel vippet litt langt over grensen for piratsnakk her. Trådstarter må gjerne finne nærmeste sjappe og kjøpe videoene og musikken sin. jeg hører at de til og med selger det lovlig på nett for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg