Gå til innhold

Test: Smart kort med mange funksjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har dere ikke tatt med intel opsett i denne testen? Testen sier jo ikke noe om ytelsesforskjell mellom intel og amd, noe jeg vil tro er avgjørende for mange.

Jeg kan ikke se at det er spesielt viktig i en anmeldelse av hovedkort, det er jo gjerne noe du bestemmer deg for etter å ha valgt plattform.

AtW

Lenke til kommentar

Nå er vel generelt sett ytelseforskjellene mellom hovedkort marginale, ivertfall i spillsammenheng (sett bort fra feil i maskinvaren eller drivere som kan føre til problemer eller minnelekkasjer). Derimot er stabilitet, funksjonalitet og eventuelt overklokking (for de spesielt interesserte) viktig i en test av hovedkort.

Lenke til kommentar

Nå var det mye kritikk her. Jeg kan si det med hånden på hjertet, da jeg er eier av dette hovedkortet. Absolutt det beste og råeste/mest stabile og raskeste hovedkort jeg noen gang har hatt.

Eneste er at jeg ikke får minnet til å kjøre i 1600Mhz, bare i 1333Mhz. Men det er ikke så nøye, det går fortsatt utrolig raskt og stabilt. Dr.mos gjør en utrolig jobb med CPU temp, som bare hviler på ca 35 grader under spilling.

Nytt hovedkort? Løp og kjøp dette. Konge kort!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...