pratejent Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg har søkt på Forkurs Ingeniør ved Høgskolen i Bergen for denne høsten. Søkte i god tid og la med attester og vitnemål fra gymnaset. Alle steder der jeg finner informasjon står det at svaret skal bli publisert den 20. juni 2009. Jeg har ikke fått svar ennå, noen andre som har samme erfaring? Lenke til kommentar
Brandes Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hm, var under inntrykk av at disse kursene fant sted i vårsemesteret, jeg. Men, nå som vi er inne på temaet (om jeg kan få tillate meg å spørre her), noen som vet om man får karakterer på samme måte som på VGS, og at disse kommer på vitnemålet, med realfagpoeng? Såvidt jeg har fått meg med har man en eksamen i hvert av fagene mot slutten av kurset. Endret 22. juni 2009 av Brandes Lenke til kommentar
pratejent Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Nei, det står at disse karakterene ikke gjelder som når en tar fagene på gymnas eller slikt. De gjelder kun om du går videre på ingeniør. Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg fekk svar idag på epost. Kom desverre ikke inn :-( Lenke til kommentar
pratejent Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg fekk svar idag på epost. Kom desverre ikke inn :-( vet du hva? alle fikk den mailen! gå inn på søknadsweb og sjekk der, om du har fått "søknad innvilget" så trykk for all del "ja takk!" ! De hadde en feil på skolen som gjorde at alle fikk det svaret, så det er ikke helt sikkert at det er riktig! Jeg fikk den også, så gikk jeg inn og sjekket søknadsweb, der stod det "søknad innvilget" og jeg trykket "ja takk". Etterpå fikk jeg en mail derfra som stod at jeg hadde takket ja til studieplass. Måtte ringe inn i dag og spørre hva jeg faktisk hadde svart ja på og om jeg var kommet inn eller ikke. Heldigvis kom jeg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå