Gå til innhold

[Løst]Forkurs Ingeniør ved Hib - søkere?

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt på Forkurs Ingeniør ved Høgskolen i Bergen for denne høsten. Søkte i god tid og la med attester og vitnemål fra gymnaset. Alle steder der jeg finner informasjon står det at svaret skal bli publisert den 20. juni 2009. Jeg har ikke fått svar ennå, noen andre som har samme erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, var under inntrykk av at disse kursene fant sted i vårsemesteret, jeg.

Men, nå som vi er inne på temaet (om jeg kan få tillate meg å spørre her), noen som vet om man får karakterer på samme måte som på VGS, og at disse kommer på vitnemålet, med realfagpoeng? Såvidt jeg har fått meg med har man en eksamen i hvert av fagene mot slutten av kurset.

Endret av Brandes
Lenke til kommentar
Jeg fekk svar idag på epost. Kom desverre ikke inn :-(

vet du hva? alle fikk den mailen! gå inn på søknadsweb og sjekk der, om du har fått "søknad innvilget" så trykk for all del "ja takk!" !

De hadde en feil på skolen som gjorde at alle fikk det svaret, så det er ikke helt sikkert at det er riktig!

Jeg fikk den også, så gikk jeg inn og sjekket søknadsweb, der stod det "søknad innvilget" og jeg trykket "ja takk". Etterpå fikk jeg en mail derfra som stod at jeg hadde takket ja til studieplass. Måtte ringe inn i dag og spørre hva jeg faktisk hadde svart ja på og om jeg var kommet inn eller ikke. Heldigvis kom jeg inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...