Batnobbit Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Heisann. Les før du ser: Vi hadde ett skoleprosjekt der oppgaven var og lage en film. Vi satte oss ned og fant udt at vi skulle lage en parodi på norsk skrekkfilm. Men vi møtte mye motstand, ettersom to stk forlatte gruppen. Først så forlatte den første personen med en gang vi hadde funnet på ett brukenes manus. Så neste dag, når vi hadde laget en veldig bra historie, så forlatte den andre idioten oss. Så, vi ga litt faen i manus og det ble en del improvisering on location. Det som også var veldig negativt var at vi laget en film som gjorde slik at vi måtte være ute. Det regnet nesten hele den uken, så det var vansklig og filme. Han ene måtte også på ett musikk kurs og en måtte på jobb. Da alt det var ute av veien, jeg håper at dere koser dere under filmen. Enjoy. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 ooook...jeg satt igjen med litt sånn wtf feeling men det elsker jeg. Jeg synes faktisk filmen var utrolig morsom og lo ganske godt mot slutten, og den wtf stemningen gjorde alt bare 100% gangerbedre. God arbeid Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Tusen takk =D Jeg er btw han med det utrolige utstyret, han entusiasten. Han der karen i begynnelsen er MadsFN her på forumet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 han med utstyret/entusiasten, mener du han med militær jakka? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Stilig Som sagt, jeg syns det var morsomt. Selv om jeg er den eneste som har postet her da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Jaja, bare det er en som er underholdt så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Dere kunne ha byttet kameravinkel oftere, da det føltes litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Vet. Nevnte det opp til flere ganger under filmingen, men tror aldri at de fattet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå