jone_so Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) feilmeldningen er globalroot\systemroot\system32\SKYNETxcndxvci.dll hva kan jeg gjøre for og fikse dette? det kan vere ganske slitsomt innimellom, vertfall nor jeg starter pc. for da kommer det feilmedning på alle programmer som blir kjørt i oppstarten... Endret 22. juni 2009 av jone_so Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 errr... første som fikk min oppmerksomhet var at den het noe med Skynet. jeg ville tatt en antivirus scan, og en eventuel antispyware scan hvis du ikke finner noe. Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 errr... første som fikk min oppmerksomhet var at den het noe med Skynet. jeg ville tatt en antivirus scan, og en eventuel antispyware scan hvis du ikke finner noe. hei, takk for så fort tilbakemeldning. jeg har prøvd det du sa nå, antivirus programmet mitt har nå snart stått på i 2 timer uten treff på noen virus (norton 2009) noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jepp, du kan prøve å laste ned Malwarebytes, installer programmet og oppdater det. Kjør så en hurtig skan. Virker ikke dette, stikk over til Antivirusprogrammer og datasikkerhet der du vil helt sikkert få hjelp. Endret 22. juni 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Description:steam.exe is a utility used to test patches for the Half-Life Valve game. Jeg forstår det sånn,at det er et tillegs program til Half-Life,som ikke starter,og en reinstalering av det,vil fikse det. Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Description:steam.exe is a utility used to test patches for the Half-Life Valve game. Jeg forstår det sånn,at det er et tillegs program til Half-Life,som ikke starter,og en reinstalering av det,vil fikse det. hei. jeg tog bare utgangs pungtet i den feilmeldningen, det kommer opp på alle programmer jeg starter. ikke bare steam.exe Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ok,skjønner Har du prøvd en systemgjenoppretting,til en dato før problemet startet? Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Ok,skjønnerHar du prøvd en systemgjenoppretting,til en dato før problemet startet? jeg tengte på virus, og da forblir vel viruset. eller? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Dette er 99% sikkert virus. Gjør som chavalito sier over, last ned malwarebytes, og stikk over i virus delen av forumet for mer hjelp. Norton tar ikke ganske mange virus. Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Dette er 99% sikkert virus. Gjør som chavalito sier over, last ned malwarebytes, og stikk over i virus delen av forumet for mer hjelp. Norton tar ikke ganske mange virus. takk for hjelpen, jeg skal prøve det:) Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 dette er informasjonen jeg fikk etter scanningen. ingen virus(hurtig søk) Malwarebytes' Anti-Malware 1.38 Databaseversjon: 2323 Windows 6.0.6001 Service Pack 1 22.06.2009 22:12:31 mbam-log-2009-06-22 (22-12-31).txt Skanntype: Rask Skann Objekter skannet: 79219 Tid tilbakelagt: 4 minute(s), 33 second(s) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 0 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert: 0 Minneprosesser infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registernøkler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerverdier infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Registerfiler infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Mapper infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Filer infisert: (Ingen mistenkelige filer funnet) Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ja ikke finner norton 2009 og mbam noe virus(grums),så det er jo litt merkelig,at det skal være virus.Hvordan skjedde dette,minner nesten mer om en misslykket windows update. Jeg har latt merke til at update spør om restart,før prosessen er ferdig å jobbe. Har sjøl måtte ta systemgjenoppretting pga dette,så nu restarter jeg ikke før bruk av cpu er 0% Lenke til kommentar
jone_so Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Ja ikke finner norton 2009 og mbam noe virus(grums),så det er jo litt merkelig,at det skal være virus.Hvordan skjedde dette,minner nesten mer om en misslykket windows update.Jeg har latt merke til at update spør om restart,før prosessen er ferdig å jobbe. Har sjøl måtte ta systemgjenoppretting pga dette,så nu restarter jeg ikke før bruk av cpu er 0% nå i dag måtte jeg levere inn pc en på reperasjon: jeg kom meg inn på pc en men hadde ikke administrator rettighetene mine lenger: ikke vet jeg hva som har kjedd... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Mulig dette er en variant av et eldre skynet virus. http://www.precisesecurity.com/files-proce...6/16/skynetdll/ Du må slutte med å klikke i vinkel. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Trådtsrter har en identisk tråd i annen del av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1124661&hl= Det er best å la all diskusjon gå i en tråd for å holde oversikten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå