AfterGlow Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Om bare finanskrise-synderne hadde tatt noen økter med Anno. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Det virker som hele spillbransjen har fått blod på tann ift. tildels karikerende og tegneserieaktig forenkling og slanking av alle spilltitler. Det startet med Team Fortess 2 og i senere tid Battlefield: Heroes, et NHL spill og en masse andre titler jeg ikke kommer på i farten. Jeg vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til det lenger. Riktignok er dette en Nintendo satsing, men alikevel. Endret 22. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Etter min mening må ikke et spill ha så bra grafikk for og være morsomt. Jeg vet ikke om mange gode FPS spill som har kommet ut i det siste. For det meste satser de alt på grafikk og ingenting på gameplay. Et par av de beste FPS'ene jeg husker fra tiden hvor gameplay stod forann best grafikk er Red Faction 2 og Unreal Tournement spilla. De er klasiske og med det du trenger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Jeg snakker om sterk forenkling av gameplayet og størrelsen. Nesten en tilnærming mot minigames av de orginale spillene. Endret 24. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg