Cedricoen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har tenkt på å bygge min egen pc og jeg tror nå at jeg går for en Phenom II x4 940 prosessor og til dette trenger jeg selvfølgelig et hovedkort. Har tenkt på Gigabyte GA-MA790GP-UD4H,Socket-AM2+/AM3 men jeg som er litt ny på dette er ikke sikker på om dette er et godt kort så jeg håper på noen svar om dette er et godt HK eller om dere vet om et kort som er bedre. Takker på forhånd Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har tenkt på å bygge min egen pc og jeg tror nå at jeg går for en Phenom II x4 940 prosessor og til dette trenger jeg selvfølgelig et hovedkort. Har tenkt på Gigabyte GA-MA790GP-UD4H,Socket-AM2+/AM3 men jeg som er litt ny på dette er ikke sikker på om dette er et godt kort så jeg håper på noen svar om dette er et godt HK eller om dere vet om et kort som er bedre. Takker på forhånd Vet ikke hva du er på jakt etter, men det kortet har integrert grafikk (ATI Radeon HD 3300) altså et skjermkort som ikke er helt kanon å spille med etter dagens standard, hvis det er det du er på jakt etter. Komplett har http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=480481, som fungerer med den CPUen (mange andre også, men dette er et ikke ulikt fra Gigabyte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå