Gå til innhold

Har noen her blitt tatt for ulovlig nedlastning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg laster ned det jeg ønsker å laste ned.. alt fra spill, film, program og musikk.

Liker jeg det, så kjøper jeg det. Det er helt vanlig at du får prøve en bukse før du kjøper det, hvorfor skulle man ikke få prøve et spill før man kjøper det?

 

 

Finnes demoer, trailere og youtube for det.

Lenke til kommentar
jeg laster ned det jeg ønsker å laste ned.. alt fra spill, film, program og musikk.

Liker jeg det, så kjøper jeg det. Det er helt vanlig at du får prøve en bukse før du kjøper det, hvorfor skulle man ikke få prøve et spill før man kjøper det?

 

 

Finnes demoer, trailere og youtube for det.

 

 

 

 

Demoer: Finnes det mindre og mindre av.

 

 

Trailere: Er bare tull

 

Youtube: "Removed due to copyright issues"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Utrolig det er mange som sier ja og mange som sier nei her.. Jeg er ikke noe klokere.

"Vel back in the day" Når Alien vs predator var ny og hot hørte jeg at en kamerat av en kamerat hadde fått et sjikkli nifst brev fra ettellerannet sjikkli stort firma fordi han hadde lastet den opp før den kom på kino i Norge... Han påsto selv at han var i trøbbel. Ikke vet jeg :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg ble ringt opp fra en som sa han kom fra inter og ville ha meg til å tilstå pr telefon at jeg hadde lastet ned fra piratebay

 

Avviste det som køddetelefon fra første stund. mannen jeg snakket på var veldig pågående, grense til aggresiv. han brukte termer som "Dette er veldig alvorlig det er veldig viktig for din del at du ikke legger på denne telefonen", "jeg er her for å hjelpe deg" og når jeg sa han heller fikk sende meg noe pr. post sa han at dette kom til å koste meg penger pga saksomkostninger, sa jeg ha en fin dag å la på. Ringte igjen men da la skrudde jeg av telefonen. 3 uker siden nå. har ikke hørt noe siden.

 

HAdde jeg vært litt kjappere i hodet der hadde jeg stilt han en haug med spørsmål, men ble jo litt overrumpla. spørt om hvilken ip han hadde meg på, spøt han hvem som var nettleverandøren min og hvor jeg bodde etc. men gikk ikke så kjapt der og da :p

Lenke til kommentar

Jeg laster ned det jeg vil. Hvis jeg liker en eneste sang av en artist (som ikke er på en single-cd) så gidder jeg ikke å kjøpe hele cd-en dems bare for å høre den ene sangen. Hvis jeg liker alle sangene er det jo logisk nok, da kjøper jeg cd-en heller enn å laste den ned.

 

-Jeg laster ikke ned filmer

-Jeg laster ikke ned spill

-Jeg laster ikke ned Diskografier eller hele album.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

men hvorfor skal de som laster den fra TPB bli tatt det er de som laster opp som burde ha blitt tatt vis ingen hadde laste opp hadde ingen lasta ned heller. jeg har vært inne på TPB før og det har frista og laste ned men har ikke tatt sjansen har ikke lyst og betale bot. er ikke sånn at de tar pc din og for og se om du har mer pirat kopier?

Lenke til kommentar

En i den gamle klassen min fikk i følge vedkommende selv, bot i fra politiet for å ha brukt limewire. Personlig har jeg aldri opplevd noe, men prøver for all del å holde meg til open-source om det er tilgjengelig, eventuelt kjøpe. Det er faktisk mye jeg skulle kjøpt, men jeg finner det ikke akkurat hensiktmessig å kjøpe programmer som koster tusenvis av kroner. Det tærer også på økonomien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...