chris_83 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hei, Noen som har erfaring med urverket.no eller uret.se (samme butikk)? Vurderer å kjøpe meg en Tag Heuer klokke til 20.000+, så er litt keen på at det er en seriøs butikk som jeg kan stole på. Hva er din erfaring, hva har du hørt? Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hei. Ta en titt på tidssonen.no, mener det står litt om det firmaet der, husker ikke hvordan erfaringene er, men brukerene på tidssonen har peiling. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hva med å spørre i tråden om klokker? Er der de klokkeinteresserte henger, vet du. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hvor er klokketråden? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 3 tråder under din 1 Lenke til kommentar
mortenrolfsen Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke Handle på urverket.no!!! dette er egentlig en svensk side. De selger uautorisert. Dette er svindel. Er også svært tvilsomme garantiordninger, lang ventetid. IKKE HANDLE! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke kjøp fra urverket.no! Flere folk jeg vet om har mottatt skadet klokker derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå