Arve28 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er det Noctua NH-U12P SE1366 dere ville gått for om man skal ha minimal støy og ikke overklokke (ikke i første omgang i alle fall)Men klare å holde varmen nede på et akseptabelt nivå? Driver med foto og videoredigering. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei ... jeg lurer litt på det samme som OP egentlig ... Har kikka litt på TRUE men tror mitt valg vil falle på denne her >> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=456730 Har sett diverse tester og de viser noe varierende utfall men denne virker å komme ut på toppen når det virkelig gjelder ... samt at jeg har sett tester hvor den kjøler bedre enn enkelte "ferdig vannkjølere" Hadde jeg ikke falt for V10 hadde det nok fort kunnet bli denne >> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483490 Men diverse tester viser at V10 knuser den når CPU må slite litt for penga Noen som har testet eller har innvendinger? Endret 10. august 2009 av NeoTech Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei folkens Leser igjennom tester og reviews, omtaler og erfaringer, men jeg finner ikke svar på mitt spørsmål. Er det mulig å snu Noctua \ TRUE kjølerene til å blåse luften nord i kabinettet? Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg ville brukt en cooler master v8 cpu cooler. Den er fetttttttttttttt og har helt enormt goooood kjøling:P Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg ville brukt en cooler master v8 cpu cooler. Den er fetttttttttttttt og har helt enormt goooood kjøling:P Ikke like bra som Prolimatech og TRUE i allefall etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå