Grimrevenger Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hei folkens, kjapt spørsmål, jeg har akkurat tatt almenn påbygg som privatist, men jeg sliter med å finne ut hvilke karakterer som kommer med på vitnemålet, alle almennfagene jeg har hatt tidligere på yrkesfag har jeg tatt opp, men er det slik at de "yrkesrelaterte" karakterene jeg har også kommer med å blir en del av snittet mitt? blir de slått sammen som en karakter og kommer med i beregningen eller hvordan funker dette? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 http://www.samordnaopptak.no/info/poengber...kesfag_paabygg/ noen som ikke blir forklart der? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Yrkesfagkaraterene kommer på vitnemålet, i tillegg til de avsluttende allmennfagene. Det vil si at det blir påbyggskarakterene som teller, og ikke allmennkarakterene fra de første to årene (med unntak av samfunnslære, hvis du hadde det i 2. klasse). Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 takk for svar da ser det ikke så mørkt ut lenger alikevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå