liferider Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har en Honda Accord 2.0is 95.mod. Denne har jeg begynt å få en liten irriterende plystrelyd ved lett pådrag. Ved hardt pådrag så merkes ikke noe, men når den jobber litt i mellomregisteret så plystrer den. Det kommer fra innsuget. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
liferider Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Sjekket falskluft? Har gått over og sett etter så godt jeg kan. Prøvd å spraye startgass rundt innsuget mens den går på tomgang for å se om den trekker noe falsk luft. Men har ikke klart å finne noe.. så tror ikke den trekker falsk luft. Tenkte kanskje det kan ha noe med spjeld som ikke lukker slik de skal etc. Eller drit i innsuget som kan ligge i veien for noe luft?? hmm ikke godt å si.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Du har byttet luftfilteret, eller? Sjekket at det ikke ligger dritt i og rundt i slangene ved filterbeholderen? Lenke til kommentar
liferider Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Du har byttet luftfilteret, eller? Sjekket at det ikke ligger dritt i og rundt i slangene ved filterbeholderen? Ja det har jeg sjekket. Det er noe jeg dessuten alltid er nøye på. Bytter ofte filter og rengjør filterboksen hver gang. Det samler seg jo alltid litt der. Har også satt på sportsfilter rett på innsuget en gang for å sjekke. Og da ble lyden bare forsterket. Så det tyder på at det er i innsuget et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå