Hypsilofodonten Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg er ikke sikker men mener og huske at det ikke er alt for lurt og legge hk. oppå den antistatiske posen. Alle antistatiske poser leder ikke på innsiden men kan lede på utsiden og da kortslutte hk. Ikke at jeg har opplevd det men vist en er _riktig_ uheldig så kan det skje .. eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Legger selv ofte oppå posen, og har aldri hatt noen problemer, men man vet jo aldri.. Noen som har bedre kunnskaper enn meg her? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg ble litt snurt dette: Integrert lydkort holder, men et spesielt spill-kort er å foretrekke, og dedikerte "gamere" har alltid eget lydkort. Jaja, i og med at Magnus Johnsen sier dette så MÅ det jo være facts.... [/b] Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har også lagt forskjellig hardware oppå antistatisk pose uten å oppleve noen problemer etterpå Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 D ville jo være helt idiotisk å lage anti-statiske poser som leder strøm uansett om d er inni eller utenpå... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg ble litt snurt dette: Integrert lydkort holder, men et spesielt spill-kort er å foretrekke, og dedikerte "gamere" har alltid eget lydkort. Jaja, i og med at Magnus Johnsen sier dette så MÅ det jo være facts.... Ke? Forstår ikke hva du mener først her, men det er jo ingen tvil om at de som virkelig vil ha stor glede av spill har spesielle lydkort. Man skal kanskje være forsiktig med å si "alltid" og "alle", men spiller man mye er lyd viktig, og ikke minst bruker det litt mindre CPU-kraft også, slik at man kan få en FPS eller to ekstra Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg er ikke sikker men mener og huske at det ikke er alt for lurt og legge hk. oppå den antistatiske posen. Alle antistatiske poser leder ikke på innsiden men kan lede på utsiden og da kortslutte hk. Ikke at jeg har opplevd det men vist en er _riktig_ uheldig så kan det skje .. eller tar jeg feil? Dette har jeg ikke hørt noe om før i alle fall, men er man riktig uheldig så kan kanskje dette også skje. Hvis noen kan bevise at et hovedkort er kortsluttet som direkte årsak av at kortet har ligget på en antistatisk pose under montering så får de si i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå