Tomle Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Bare lurer på om noen veit hvordan køen var på E18 mot Oslo i dag morges fra Asker? Nå som skoleferien har begynt er det kanskje bedre? Skal inn mot Oslo i morgen tidlig og lurer på hvor ille det kan bli.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kø inn til Oslo på morgenen er vel neppe noe nytt. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg ville ikke satsa på at det ikke er kø selv om det er ferie. Folk jobber fortsatt, kanskje ikke så mange som det pleier men en del. Køen til Oslo fra Asker er jo kjent til å være ganske stillestående uansett hvilken hverdag det er. utenom helligdager da så klart. Så jeg ville tatt toget inn til Oslo i morgen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Den var omtrent som vanlig i dag, men ikke som de helt verste dagene - mulig den startet litt senere enn vanlig, for det var stillestående forbi Høvik kl 9.15 også. - Jeg brukte en halvtime ekstra omtrent fra billingstad og gjennom oslo (dette var kl 8). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg ville ikke satsa på at det ikke er kø selv om det er ferie. Folk jobber fortsatt, kanskje ikke så mange som det pleier men en del. Det er vel strengt tatt ikke ferie enda heller. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ikke for alle nei, men noen som har tatt seg en tidlig ferie. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ikke for alle nei, men noen som har tatt seg en tidlig ferie. Sant nok, men her sikter jeg selvsagt til fellesferien. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Så klart. Ville kjørt kollektivt fram til starten/midten av juli før jeg ville tatt bilen med tanke på trafikk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjør bakveiene om Bleikerveien-Slemmestadveien-Fekjan-Billingstadsletta-Sandviksveien-Brynsveien-Lindelia-Bærumsveien-Ring 3-Sognsveien-Thereses Gate-Pilestredet-Oslo Sentrum, tar kanskje en halvtime mer enn om det fløt normalt på E18, men det pleier iallefall ikke å være stillestående kø noe særlig mer enn rett før Ring 3. Fram til Ring 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå