Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan laptoper får man på Stabekk Vgs?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal starte på Stabekk Videregående Skole til høsten (Vg1), og lurer på om noen vet hvordan laptop man får

Får man en man får for alltid?

Får man en man "får" men kan gjøre alt man vil med, men må leveres tilbake til skolen eller kan kjøpe den etterpå? (Hvordan er kvalitetet der?

Eller "får" man en laptop der man nesten ikke kan gjøre noen ting å må levere/kjøpe den i slutten av Vg3?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå vet ikke jeg hvordan det er i stabekk, men jeg tror tilbudet på skole pc er sånn halvveis likt rundt om kring i landet, så jeg kan si hvodan vi har det.

Pc'en du får, er din over utdanningsperioden, så det er ikke sånn at hver uke så bytter du pc med sidemann.

Vi får en dell pc (kan ikk speksa, men den er ikke så veldig god, den gjør seg godt tilskolearbeid, men det er jo meninga :p)

Vi kan enten leie den og gi den tilbake når vi er ferdige, eller så kan vi betale en viss sum per år og kjøpe ut pc'en, det som er dritt er at da tar de pc'en inn og sletter alt av programvare, så du får bare maskinen.

Sånn e det i allefall her i kongsberg, hvordan det er i stabekk aner jeg ikke :p

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...