siindre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Heisann Ser det er kommet en jungel av pc skjermer nå, og det er umulig å finne tester til modellene som inneholder mer enn 10 ord. Så mitt spørsmål er om det er noen som har hatt erfaring med en skjerm av typen som emnetittelene sier. Skal brukes til film, spill og vanlig desktop bruk. Innsynsvinkel er ikke veldig viktig siden jeg sitter rett foran skjermen, men vil jo ikke at fargene skal vrenge seg om jeg sitter litt på skrått. Modellene jeg kikker på er 2443NW 2494HS 2443BW 2494HM 2443FW 2693HM. Dette er jo en jungel, skjermene ble oppgitt her i tråden med pris lavest - høyest. Jeg har jo selvfølgelig mest lyst på sistnevnte siden det er en 26" til kun 3 000kr, men er det verdt det? Hvis det er bedre kvalitet på en 24" til 2 000kr går jeg heller for det. Hva sier dere folkens? edit: Har også kikket på T240/T260 men forstod utifra HW sin test at kvaliteten ikke helt stemte med prisen og at det var lagt mer vekt på design. Endret 22. juni 2009 av siindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå