Thanatos Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Syyyyykt... :o Synes moddinga til heaDrOOMx var heelt konge! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 RÅTT!!! Begge moddene rocka villt. hehe, men ikke de mest bære og transportvennlige da. hehe samt så vil nok isopordama muligens ikke ha de beste kjøleegenskapene da. Heit dame? En ting er i allefall sikkert, de er ganske unike de moddene der. Og her sitter jeg med ett totalt plain chieftec dragon kab, metallic silver... Snart blir det vel inn å ikke modde kabb'ene... Da alle andre modder så blir man en av de få som ikke har modda. hehe God helg folkens. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hvordan går det med cd'ene når cd-rom'ene ligger på skrå? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hvordan går det med cd'ene når cd-rom'ene ligger på skrå? Har flere ganger hatt CDROMen 90 grader "feil". Funker fett det, sålenge du ikke vipper kabinettet MENS CDen spinner! Lenke til kommentar
Biera Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kinesere finner på mye rart ...http://ruliweb.intizen.com/ruliboard/read.php?table=gamei_ps&page=4&num=79216 Ikke kinesere men JAPANERE. Stor forskjell :wink: Eller koreanere... Ah, min feil. Koreansk side og poster, men bildene er fra Japan. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 LoL, lurer på om du kan selge det på bilbørsen? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Smakfullt med PSU-vifte som anus!! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Eh... litt feil ordvalg? Trekkfullt ville jeg ha sagt. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 HOHO, det var de to sykeste casemodene jeg har sett! Sinnsykt bra lagd begge 2, men litt strev å dra med seg på LAN Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 har litt morsomt på www.bit-tech.net også Han BladeRunner fyren som er en av folkene i bit-tech crewet var han som designet Gainward GeForceFX vannkjølingen. Og de folkene har gjort jobber for flere selskaper i tillegg, bl.a. intel (hvor de bygget en kasse ut av forskjellige råmaterialer). En av de sykeste moddene er nok den "project anemone" - den er rå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå