EinarEriksen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Denne skal gi en god spilleopplevelse, og kommer nå til Nokias trykkskjermmobiler. Les mer Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Haha. Bare tull. Hvem gidder å dra meg seg en slik dings? Og skal man sitte med mobilen på fanget og denne i hånden? Eller med mobilen i ene hånden og joystick i den andre? De bør bruke tiden sin på andre ting en unødvendig tilbehør som ser ut som det kommer fra en dårlig fremtidsvisjonfilm fra 50-tallet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Til 150 kr kan den bli en populært gadget. Mye ekstrautstyr til mobil koster mer enn det og har mindre nytteverdi*. * For de som spiller mye vil denne være veldig nyttig. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vil forrøverig kommentere at jeg har spilt nesten alle N-Gage-spillene, og de er (nesten) alle svært vellagd og underholdene. Mobilen min har faktisk tatt over PSP'en som do-underholdning for undertegnede. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Til dounderholdning er da dette å ta i litt. Vil ikke ikke føle meg dummere enn å dra Cowon S9'en min inn på dass og spille Suicide Bomber Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fjernkontrollen har en styrepinne (mer populært kalt "joystick") og fire taster. Den skal gi over 50 timer spilletid før batteriet går tomt vet ikke hvordan det er med andre mobiler, men så fort jeg starter å spille med min iphone tappes telefonen ganske so fort for strøm, og vil nokk tro at det går enda raskere som Blå tann skal være activt også. Sikkert bra for de som spiller mye men for min del så er ikke batteri'et godt nok for spilling enda. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Til dounderholdning er da dette å ta i litt. Vil ikke ikke føle meg dummere enn å dra Cowon S9'en min inn på dass og spille Suicide Bomber Hvis man alt har den i lomma så ser jeg ingenting galt med det Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Håper den vil funke på LG Cookie KP500 så det blir lettere å spille på den Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Den er å få kjøpt i Norge nå Kjøpte den på nettet i går og venter på ny mobil og med kul joystick! (http://nettbutikk.telenor.no/Mobiles-5630TELENOR.NOJS.aspx) Kommer med en test når jeg har fått den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg