Gå til innhold

Forslag Til Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Jeg og en til skal holde utdrikingslag for en kompis og sliter litt med gode ideer til hva man skal finne på.

Vi har noe klart. Han skal blant annet starte dagen med å dykke (uvitende om at dette er dagen han skal drikkes ut) og når han kommer opp av vannet skal alle gutta stå der og skåle :D

Etter dette blir han sendt opp i et gammelt jager/propellfly hvor han skal fly akro.

Men så får vi noen timers opphold inntil vi drar til et lokale vi har leid og fester ut i de sene natterstimer. Dette kommer til å foregå i Drammensområdet.

Her vil festen slås sammen med brudens lag. Og vi får en felles fest for brud og brudgom.

Vi trenger tips til ting å gjøre på dagen før festen og forslag til gadgets/konkurranser/ting å gjøre på selve festen. Tenkte kanskje at bruden og brudgomen skulle måtte konkurrere i noe på festen.

Setter pris på alle kreative innspill :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går jo ann å gjøre noe så simpelt som å reise på Bowling 1 og kjøre litt go-cart (hvis de enda har dette tilbudet da). Lenge siden jeg har vært der nå. :)

Sjekket hjemmesiden deres nå, men det ser ut som de ikke har go-cart lenger.. kjipt for det er jo ganske kult! Var akkurat på go-cart med jobben og det ble en stor suksess:)

Kanskje det er noen andre go-cart sentere i nærheten? Vi skal jo ferdes strekningen drammen - torp flyplass ifb at han skal fly. hmm ... må sjekkes opp.

takk for tipset

Lenke til kommentar

Sjekk forøvrig alkoholrestriksjoner på aktivitetene. Kjipt å komme fram til f.eks en gokartbane og så bli nektet kjøring fordi man begynte å drikke på vei dit.

Har selv alene tatt imot utdrikningslag på gokartbane, og der var det egentlig 0-toleranse men vi godtok det så lenge det ikke gikk utover kjøringen. Opplevde at et utdrikkningslag kjørte sund samtlige gokarter og stakk ifra betalingen fordi de var misfornøyde. Ikke glem alt av normal folkeskikk, det går ann å ha det gøy alikevel.

Paintball kan også være et alternativ, avhengig av hvor mange dere er.

Lenke til kommentar
Sjekk forøvrig alkoholrestriksjoner på aktivitetene. Kjipt å komme fram til f.eks en gokartbane og så bli nektet kjøring fordi man begynte å drikke på vei dit.

Har selv alene tatt imot utdrikningslag på gokartbane, og der var det egentlig 0-toleranse men vi godtok det så lenge det ikke gikk utover kjøringen. Opplevde at et utdrikkningslag kjørte sund samtlige gokarter og stakk ifra betalingen fordi de var misfornøyde. Ikke glem alt av normal folkeskikk, det går ann å ha det gøy alikevel.

Paintball kan også være et alternativ, avhengig av hvor mange dere er.

Både fly og evt annen moro som go-cart o.l skjer først på dagen slik at vi begynner drikkingen etter dette. Ikke noe vits i å risikere at noen blir for fulle til å være med på dette:)

Ja paintball er ingen dum ide.. Må sjekkes opp :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ring til bådstø båtutleie, de driver med utrikkningslag.

De kan kjøre dere ut på en øy og så kan dere spille paintball på øya!

Er mange andre aktiviteter der også, men paintball er det desitert kuleste. dere har lov å drikke mens dere spiller og det ligger 20min unna drammen ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Vi gjorde noe av det kuleste jeg har opplevd!! Vi fikk den kommende bruden til å skrive om teksten til Sk8r boy og spilte den inn i et studio. Deretter lagde vi selv musikkvideo i etterkant. Både sangen og videoen ble helt RÅ!! Vi viste den i bryllupet og alle ble helt overveldet. alle på utdrikningslaget var helt i ekstase av at vi hadde laget noe så bra (ingen av oss kan synge i det hele tatt - men studioet har noen bra effekter).

Se videoen her på youtube:

Minne for livet!!

Jeg har skrevet mer detaljer om hvordan vi gikk frem her:

http://www.festplanlegging.no/2010/05/beste-utdrikningslag-aktiviteter.html

Har også lagt ut flere forslag til aktiviteter etc på siden over.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vi gjorde noe av det kuleste jeg har opplevd!! Vi fikk den kommende bruden til å skrive om teksten til Sk8r boy og spilte den inn i et studio. Deretter lagde vi selv musikkvideo i etterkant. Både sangen og videoen ble helt RÅ!! Vi viste den i bryllupet og alle ble helt overveldet. alle på utdrikningslaget var helt i ekstase av at vi hadde laget noe så bra (ingen av oss kan synge i det hele tatt - men studioet har noen bra effekter).

Se videoen her på youtube:

Minne for livet!!

Jeg har skrevet mer detaljer om hvordan vi gikk frem her:

http://www.festplanlegging.no/2010/05/beste-utdrikningslag-aktiviteter.html

Har også lagt ut flere forslag til aktiviteter etc på siden over.

Haha genialt! Takk for linken. Kul ide. Det ble jo skikkelig bra resultat!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...