Insanity Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg og en kamerat har nettopp kjøpt oss en plextor 24x brenner hver. Jeg bare satte inn min, starta opp windows xp, og den var klar til bruk. Han sliter med at xp begynner å skal finne ny hardware, og alt går i sirup. Tok over en time å søke etter ny hardware, uten at noe skjedde. Begge brennerne er på en egen kabel i ide-port 2 og master. Noen som har noen ideer på hva som er galt? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei! Har han prøvd å gå inn i bios og autodetekte ide enheter? Vist ikkje kan ein prøve det og bekrefte lagring før ein går ut av bios.. Eventuelt sjå om informasjon om brennaren kommer opp ved oppstart av maskina (det skal det gjære) Om,du har problem etter dette..Så kan eg sjå om det er noko anna som er gale.. :wink: Lenke til kommentar
druid Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 har dere huska master slave, cable selct switchen? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 13:02, Insanity skrev:Jeg og en kamerat har nettopp kjøpt oss en plextor 24x brenner hver. Jeg bare satte inn min, starta opp windows xp, og den var klar til bruk. Han sliter med at xp begynner å skal finne ny hardware, og alt går i sirup. Tok over en time å søke etter ny hardware, uten at noe skjedde. Begge brennerne er på en egen kabel i ide-port 2 og master. Noen som har noen ideer på hva som er galt? sjekk her : http://www.roxio.com/en/support/roxio_supp...re_updates.html og her : http://www.plextor.be/English/technical/download.html saken er den at xp er ikke helt ferdig når det gjelder cd brennere, og i alle fall trenger man ny og oppdaterte drivere til brenneprog/brennere hvis dette skal funke isammen. regner med at han innstallerte hele cdèn og ikke oppdaterte programmene noe som ikke blir foreslått under install. AG [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-01-23 17:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå