ntec Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei, jeg er på utkikk etter et php-skript som kan forhåndsvise og la meg redigere .doc .xls og/eller .odt-filer via webbrowseren. tanken er at jeg har filene lagret i en mappe på webområdet, og ha en word-lignende editor som lar meg redigere nevnte filer via webbrowser. samtidlig så må filene lagres i samme format, for muligheten å kunne laste ned filene fra webområdet og brukes i word. Noen gode forslag på løsning? Lenke til kommentar
ntec Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 filene skal kjøres via et eget websystem, intranett. det jeg trenger er enkelt: - doc-to-html for å vise dokumentene - editor for å endre MS Word-dokumentene (som ligger på egen server) Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 filene skal kjøres via et eget websystem, intranett. det jeg trenger er enkelt: - doc-to-html for å vise dokumentene - editor for å endre MS Word-dokumentene (som ligger på egen server) Ouch. Jeg ville absolutt tenkt alternativt på denne, da det du ønsker er utrolig komplisert å få til, uansett hvilket script du velger å benytte. Dette da flere av disse formatene er svært kompliserte og i stor grad ulogiske. Ønsker du å lage et sammensurium av komplikasjoner, krasj og feilmeldinger, kjør på. Eller lag en redigerbar online versjon basert på data som genererer dokumenter i disse formatene. Ellers er det eneste gode alternativet å gå for (som Kagee sier) Google Docs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå