Monhart Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hei! Har drevet å sett på kompaktkameraer i det siste, og jeg tror jeg har klart å samlet sammen de viktigste kriteriene, så jeg krysser fingrene og håper på litt hjelp fra noen mer kyndige. Det viktigste er at jeg vil ha litt vidvinkel, hvertfall 28mm (og gjerne 5x zoom). Batteritid; jo lengre, jo bedre. Byggekvalitet; solid nok til å kunne være med på en klatretur i fjellet, og en svett sykkeltur i varmen. Og sist, men ikke minst; pristak på 2 500 kr. Kan kanskje strekke meg til 3 000 hvis jeg blir ordentlig overbevist. Krysser fingrene for litt veiledning! Mvh, Frank //edit Kom over Fujifilm Finepix f100fd og synes det virker som et fornuftig kjøp. Noen invendinger/bedre tilsvarende kameraer? Endret 22. juni 2009 av Monhart Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Panasonic har vel et par modeller med god vidvinkel (25mm) og 5x zoom (25-125mm) tror de heter FX37 og FX40, små og med god bildekvalitet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Se på Panasonic FT1. 3500kr, men verdt det! Lenke til kommentar
klure Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan få kjøpe mitt Canon Powershot G5 Frank, bare kom og hent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå