Hayer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! Googlet en god del rundt dette, men finner det ikke ut. Hvordan kan jeg lage et nettverks interface / adapter(hvis jeg skjønte det rett). Slik som Hamachi f.eks gjør, lager et interface og en egen tilkobling. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Etter det jeg vet installerer hamachi en driver for dette. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 hvordan må jeg gå frem for å lage noe lignende? Gjerne søkeord og linker til info Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vel... du må kjøpe Windows DDK (eller hvis du eller arbeidsplassen har et MSDN abonnement skal det følge med der) Hvis du forteller litt om hva du er ute etter er det kanskje enklere å hjelpe deg, for det finnes andre VPN systemer enn Hamachi som kanskje er bedre egnet enn å skrive en ny driver. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Antar han er ute etter å opprette en ny nettverkstilkobling i Windows automatisk. Dette er litt innviklet da du må bruke en del av API'ene i Windows direkte. Jeg har selv forsket litt på dette og fant egentlig ikke noen enkel måte å gjøre dette på. Godt mulig det finnes tredjepartsprogramvare som kan gjøre dette men fant ihvertfall ingenting. Endret 23. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kansje finner du det du leter etter her: http://www.microsoft.com/whdc/driver/foundation/default.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå