mawicked Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Her kan vi diskutere om trekant eller fler-kant om ønskelig, siden jeg ikke ser noen emne om det så skal det vel gå greit, det er jo under seksualitet så, fortell om dine opplevelser hvis du vil, eller bare si ka du syns om det, om du feks noen gang kunne gjort det osv Endret 22. juni 2009 av mawicked Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Trekant er gøy, men ikke som på film. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Emnefeltet er endret, den brøt med Tre-ords-regelen. Orddeling er ikke veien å gå for å komme seg rundt denne. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Kan du utdype deg om tankene dine, om hvorfor det ikke er som på film?. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg tror jeg hadde vært veldig i tvil om hvem av partene jeg skulle tilfredstille når, men det ligger som en liten "må prøve" i bakhodet mitt, fordet om jeg er usikker på om det noen gang kan bli en realitet Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg fastslår at det burde prøves på høyeste. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kan du utdype deg om tankene dine, om hvorfor du anbefaler det på det høyeste? Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Egentlig ikke, det er bare artig, mer kan jeg ikke forklare Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Egentlig ikke, det er bare artig, mer kan jeg ikke forklare Høres ikke ut som du har hatt det Kan noen forklare litt grundig hvordan det er. Blir man veldig overkjørt i huet av prioriteringer? Er kvinnfolka ofte usikre i starten? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fikk begynt på en trekant en gang. Ganske så spesiell opplevelse kan man si. Men kom aldri så langt som man gjerne skulle ønske. Ved en annen anledning snakket jeg med noen jenter om det, men det ble ikke noe av da hun ene var redd det skulle oppstå sjalusi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Blir ikke ett av kvinnfolkene lett utenfor når man bare har èn tissemann? Hvordan løser man dette? Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Men kan si at det er vanskelig og finne en jenta som vil med på dette, det vet jeg Endret 23. juni 2009 av mawicked Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nja, usikker. Jenter er kinky som faen, og liker ofte å eksperimentere. Mange jenter er også åpen for å eksperimentere med andre jenter, så om du klarer å lure deg inn der, så er du i boks. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Ja, du har nok rett der egentlig, ser meg sjøl feks, jeg er jo villig til og prøve det, så koffor sku det være så vanskelig da liksom, men uansett, jeg har jo ikke prøvd sååå hardt på og finne en da heller, har vært borti noen få jenter og prøvd og snakke om det der, det har ikke gådd så bra til nu iværtfall, noen er opptatt, resten trekker seg unna i siste liten på en måte, stor i kjeften snar og springe (hater sånne :s), men jakten har nettopp begynt ;p, skal så klart komme med oppdateringer hit etterhvert når det skjer noe, artig og dele erfaringer med dokker andre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg fastslår at det burde prøves på høyeste. Så presterer du å si at jakten har netopp begynt uten særlig lykke osv? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Idioti er fjernet fra tråden. Dette er ikke fjortissforumet, men et forum hvor man kan diskutere alle emner innenfor seksualitet, det skal være høyt under taket og et mest mulig seriøst nivå på diskusjonen. Da er det lite lurt å lire av seg et heller billig personangrep. Spørsmål eller kommentarer? Send meg en PM. Lenke til kommentar
Gjest Penance Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har hatt både trekanter og firkanter - fine opplevelser jeg kan tenke tilbake på i dag, da jeg nok ikke kommer til å ha flere. Har hatt trekant med to menn, og firkanter med 2 menn og 1 jente. Jeg er jente selv. Vi kjente alle hverandre fra før av og var forholdsvis trygge på hverandre, men ingen var partnere på noen måte. Den første gangen ble det litt teknisk ift hvordan vi skulle gjøre hva, men etterhvert ble vi litt løsere i snippen og bare lekte og nøt! Jeg ser ikke noe galt i å kose seg flere sammen, så lenge hele seansen er trygg og ingen føler seg tvunget. Jeg ville ikke hatt tre- eller flerkanter med en partner i bildet - det er jeg for "sjalu" for. Det er han også, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kunne vel tenkt meg å prøve en gang, men det hadde eg nok bare villa gjort om eg var singel. Eg vil ikkje se en annen tøs borti min kjæreste, og han vil ikkje se noe anna mannfolk borti meg. Eneste måten det hadde gått på var om jenta var lesbisk. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Ha trekant med en lesbisk jente,? er det trekant hvis bare du sleike/fingre ho og han ikke tar på ho litt engang? og langt ifra putter kuken sin inni ho? Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vel, man er jo tre stk da men kanskje ikkje. Vil bare ikkje at gubben min skal være borti ei anna jente på den måten, på samme måten som han ikkje vil eg skal være borti ein annen gutt. Men vi er enige på at det er ok om eg er borti andre jenter eller han andre gutter (det gjør han ikkje da). Derfor eneste måten eg hadde klart skikkelig trekant på, er om eg hadde vært singel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg