sn0dig Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Endret 22. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Dette synes jeg er bra. Liker at du har fanga øyeblikket så godt, med at han leter etter noe og ser litt sint ut. Har den som står rett ved siden av deg rappa lommeboka hans, eller kanskje det er iscenesettelse av når han mista lappen med telefonnumret han skulle ringe for å akseptere tilbudet om å bli vokalist i Genesis.... Endret 22. juni 2009 av McCabre Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 :!: tror ikke Teigen trenger Genesis, gitt. Han slo til med gamle slagere som Mil etter mil, Min første kjærlighet og Så lykkelig i sverige. Lenke til kommentar
McCabre Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 :!: tror ikke Teigen trenger Genesis, gitt. Han slo til med gamle slagere som Mil etter mil, Min første kjærlighet og Så lykkelig i sverige. For ikke å glemme Glasnost ! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Min nye bakgrunn Ty for den! JT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå