Alompi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har en kul i panna, som jeg ikke vet hvordan jeg fikk. Troooor ikke jeg har slått hodet mitt Det kjennes ut som ett myggstikk, men det mangler sånn myggstikk-tupp og klør ikke. Og siden jeg ikke har noe bedre å gjøre, spør jeg dere der ute hva dette kan være? - Ha en flott natt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er horna som begynner å vokse. Kjenn etter rett over rumpa så kjenner du halen snart også. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Tipper en betent talgkjertel under huden. Det kan også være horn som Lars mener. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Oooh, håper på horn! Det hadde vært sweeeeeeeeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Megakvise under huden. La den være! Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Takk for svar Skal prøve å la den være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå