ÅdneD Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ein venn av mine foreldre har høyrd at eg sysler med lysfølsom optikk. Etter som han har ei hytta som han skal legga ut for salg lurte han på om eg kunne ta bilde av den. Etter som eg er 15år, utan sommarjobb og i tilleg skal på hybel til hausten, takka eg ja. Det er kansje ikkje heilt mi greie, men det kan vera morro å prøva. Motar alle tips og triks eg kan få! Legger nok ut bildene her når dei er tatt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Stativ, liten blender, vidvinkel. Blits bouncet i taket hvis det er hvitt tak, sett lukker og blender etter vinduet og skyt av blits så får du med utvendig og innvendig Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Var oppe og tok bildene i går. Driver på og redigerer no, på grunn av litt vanskelig Sol/skygge forhold har eg brukt Shadows/Higlights i SC4 ein del. Er dette bra eller dårlig. Er det noko anna eg burde bruka i staden? Eg har og laga panorama av dei størse rommene, meiner det er bedre en å bla seg gjennom 3 bilder. du får og meir oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå