Cola911 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 PC-stolen min lukter promp. noen tips? Det er en "tøy-lenestol-kontorstol-greie" Noen med erfaring med dette? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Kanskje ikke prompe så mye i den? :!: Endret 21. juni 2009 av atriC Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Kanskje ikke prompe så mye i den? :!: Dette er utelukket. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hmm, kjøpe seg ny stol? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ta den med ut og slå den med en teppebanker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kjøp deg en ny, eller sitt på gulvet Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 men hvorfor i Hobby-spalten? forresten, kjøp ny stol eller sitt på din prompestol Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dekke den med plastikk. Da setter hvertfall ikke lukta seg like lett. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 sette den ut og lufte den skikkelig? Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hadde jeg vært deg, trådstarter, så hadde jeg sendt den til Gambia, og kjøpt en ny, og dratt plastikk, over ALLE møblene i huset. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Lag ett (eller flere) hull i stolsetet... Forhåpentligvis vil mye av det affekterte området nå være borte, samt at fremtidige utslipp vil slippe fri selv om du sitter godt... Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 bytte truse/boxer bruker å hjelpe på :!: Ellers kan du jo bare vaske den Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hadde jeg vært deg, trådstarter, så hadde jeg sendt den til Gambia, og kjøpt en ny, og dratt plastikk, over ALLE møblene i huset. det er noe jeg vile gjort også Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kanskje ikke prompe så mye i den? :!: Dette er utelukket. Hva annet forventer du da, når å ikke fise så mye i den er utelukket? Selvfølgelig vil jo trekket ta til seg denne.. gassen..! Løft rævva når du ska prompe! Lenke til kommentar
ZackFair Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kanskje ikke prompe så mye i den? :!: Dette er utelukket. Hva annet forventer du da, når å ikke fise så mye i den er utelukket? Selvfølgelig vil jo trekket ta til seg denne.. gassen..! Løft rævva når du ska prompe! støtter det ellers får du baer bytte ut stol for hver gang det begynner å lukte Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Kanskje ikke prompe så mye i den? :!: Dette er utelukket. Haha! jeg dævver! Men uansett, du kan jo bare lufte stolen litt? Eventuelt hive den i vaska. Endret 5. juli 2009 av Romis Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Demonter den, og vask/rens delen som lukter, f.eks med zalo, som generelt er ganske god til å fjerne lukt fra diverse ting. Mulig det tar med seg litt av fargen i stofftrekket, det får du sjekke først. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Få deg ei dame. Hun vil etter all sannsynlighet få til en (ut)løsning. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Morsom tråd. Nsten så den går i gullkorn. Men on topic: Kjøp X-it. Det er en spray som fjerner vond lukt uten å lukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå