NIGHTCD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Endelig har min Zepto Znote 4100 kommet til meg Ser bra ut :smile: Fikk med en bæreverske men den så ikke ut som om den var noe... NIGHTCD Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Fortell litt mer da! Har du fått kjørt noen tester på den? 3dmark, pcmark etc. Hvordan er skjermen? Lyssterk? God kontrast? Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Her ikke fått kjørt noen tester enda... Synest skjermen er bra lyssterk... :smile: NIGHTCD PS.. Noen andre som har bestilt og fått sin?? Lenke til kommentar
pigalom Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Får min i morra. Gleder meg som en unge. Zeptogutta har vært utrolig greie å ha med å gjøre. Tror ikke jeg har vært borti mer serviceinnstilte og kundevennlige konsulenter før (nå har ikke jeg den lengste erfaringen i verden men..). Står maskinen i stil til servicen, så tror jeg at jeg vil bli en meget godt fornøyd Zeptobruker. Full tillit til Zepto :smile: ....foreløpig. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei, følg med på barbara.no i kveld :-) Lenke til kommentar
swanky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 337-Zonic"]Hei, følg med på barbara.no i kveld :-) Hmm, hva kan det bety...? Barbara har jo allerede testet 4100...? swanky Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Usj. Har hørt og sett at Znote 4100 har under middels 3dkvalitet.. Og dette i tillegg til lav batterilevetid (I forhold til andre Centrino). Asus sin derimot! 5 timer 30 minutt! Eller Acer Travelmate 803LCI.... *sikle* Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei, Da vi testet Z-note 4100 tilbake for en måned siden var det en "beta" utgave av Z-note 4100 vi testet. Zepto leverte en "beta" utgave til pressen. Dette står i testen også. Det resultatet som legges frem i kveld gjelder for "final" utgaven av maskinen. Følg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå