Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fyllenerver og utroskap.

Gjest Fyllefant

Anbefalte innlegg

Gjest Fyllefant

Jeg havna så jævlig utpå i helga. Grisefull og husker nesten ingenting...

Problemet er at jeg har en mistanke om at jeg rota med ei jente (jeg er forlovet, så dette er jo ikke bra) men hun var også veldig full og husker ikke en dritt.

Hvordan kan jeg finne ut av dette her egentlig??

Føler meg skikkelig råtten, men vet jo ikke om jeg har grunn til det eller ikke :?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig slik at man kan være så full at man ikke husker noe, men samtidig være såpass oppgående at man kan kline med ei jente? Jeg er 22 år, og jeg har to ganger vært så full at jeg ikke husker noe. Den ene gangen lå jeg i et badekar, ute av stand til å gjøre noe. Den andre gangen lå jeg på sykehus fordi jeg måtte pumpes. Jeg har derfor litt vanskeligheter med å tro at folk som kjører i fylla, er utro osv, og ikke husker det, faktisk er i stand til å prestere slik da?

Lenke til kommentar

Jeg har selv opplevd å både rote og ha sex med noen i fylla uten å huske noen verdens ting etterpå. Hendte også flere ganger at jeg våknet med knokene fulle av blod og åpne sår etter å ha sloss, så jeg forstår faktisk utmerket godt st det er mulig å gjøre noe uten å huske det i ettertid. Det jeg imidlertid ikke forstår, er at du ikke har lært deg hvor din grense går for hva du kan drikke og ikke.

Mine tilfeller sluttet da jeg ikke lenger var suicidal, og klarte å kontrollere drikkinga mi litt bedre.

Men uansett, så lenge ingen av dere husker noe, så er det nok greiest å glemme det. Men du må gjerne ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Ingen av dere husker noe som helst? Høres veldig ut som i hvert fall en av dere rett og slett ikke vil huske siden dere vet hvor galt det var..

Men samme det.. Det du kan gjøre for å finne ut av dette er vel å høre med andre som var der. Regner med at dette ikke skjedde på en 2-manns-intim-fest, så sikkert noen som har sett dere i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Ingen av dere husker noe som helst? Høres veldig ut som i hvert fall en av dere rett og slett ikke vil huske siden dere vet hvor galt det var..

Men samme det.. Det du kan gjøre for å finne ut av dette er vel å høre med andre som var der. Regner med at dette ikke skjedde på en 2-manns-intim-fest, så sikkert noen som har sett dere i løpet av kvelden.

Det tyder bare på at folk er forskjellige, men tror denne "jeg husker ingenting" blir brukt litt for ofte av folk som faktisk husker mye. Har som sagt drukket så mye at jeg havnet på sykehus, og selv da husker jeg mye, men jeg var knapt ikke i stand til å løfte en finger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

For å være ærlig så har jeg ingen anelse om hvem som var der. Og kompisene mine pleier å si noe uten at jeg trenger å spørre hvis jeg har rota meg borti jenter, uansett om det er dumt eller "mad cred."

typisk "dere var ikke lite på hverandre da din luring*/dust* (*=avhengig av om det som nevnt over er dumt eller bra)"

Det kan godt hende det bare er fyllenervene mine for vi har vistnok alltid en litt flørtete tone, men det har vist ikke forloveden min noe problem med. Jeg har fått høre at jeg er sånn med de fleste jenter.

Greia her er at hele kvelden er 98% blackout for min del, men det dukket opp noen "flashes" som får meg til å føle at noe kanskje gikk for langt...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Fikk visst ikke med meg alt som stod her:

Men jeg har jo spurt denne jenta om noe skjedde, men ho sa at ho ikke var sikker, for ho var så full.

Og jeg har alltid skydd utroskap som pesten, så jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan det kunne skje. Men hvis noe har skjedd så vet jeg jo at jeg bør være ærlig, det er bare at jeg ikke vil ødelegge noe med en "du... Noe kan kanskje ha skjedd på fredag, men jeg vet ikke sikkert"

Vil jo ikke såre noen eller ødelegge forholdet hvis det ikke er noe i det

Lenke til kommentar

Hør med kameratene dine hvem som var der, og evt spør dem om de har sett noe (alltids noen som husker noe). Om de ikke har fått med seg noe som kunne vært over-streken-materiale, senker du skuldrene og puster lettet ut. Om du får høre noe som helst skulle vært ugjort, håper jeg du tar det som en mann og sier ifra til forloveden din.

Skjønner godt det med blackout'n. Jeg kan ta tre øl og ikke huske stort dagen etter, selv om formen var helt fin på kvelden. Dog skjønner jeg ikke hvordan du kunne ha rota med ei jente selv om du var full. Glemte du at du var forlovet? Er du ikke fornøyd med forholdet? Man bør ikke miste all samvittighet og alle hemninger i fylla, uansett hvor høy promille man har. Da er man mest sannsynlig i stand til å være utro i edru tilstand også.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Hvis jeg finner ut at noe virkelig har skjedd så MÅ jeg jo si noe... Selv om jeg egentlig har lyst til å la være.

Ang. blackout, så er det skjelden det skjer, men jeg drakk vist tett oppunder en liter med sprit og røyka en halv joint. (vet ikke hvor mye som var i. Ikke jeg som rulla) Og jeg vet ikke hvem som var hvor til foskjellige tider. Jeg har tydligvis vært flere steder, og folk kom og gikk som de ville på den første festen. Var her jeg begynte å miste oversikten...

Vet jo at fylla ikke har skylda. Har noe skjedd så er det min feil og jeg må grow a pair og gjøre noe med det, men det har aldri falt meg inn å gjøre noe sånn. Har vært typen til å ta sikte på seriøse forhold, og ikke bare ligge rundt...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Faen ta surrehodet mitt!!

Jeg blir faenmeg spist opp innenfra av dette her. Har skikkelig dårlig samvittighet av tanken på at noe kan ha skjedd, selv om jeg ikke vet sikkert.

Sliter med å sove, har ingen matlyst, sexlysten min har forsvunnet fullstendig og forloveden min merker at noe er galt, men jeg klarer ikke å fortelle hva. Bare sier jeg er sliten.

Vet ikke helt hva det skulle være godt for å skrive denne posten, men jeg må bare få det "ut i det fri" på en måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...