olekr91 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har ikke peiling når det gjelder dette men kan jeg koble høytalere og subb opp mot PC og dvd? eller må jeg kjøpe sepparat? kommer helt anpå hva jeg skal kjøpe men hadde tenkt noe i denne duren: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911 + en rimelig dvd spiller. Lenke til kommentar
mafackern Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 hei du tenker du og koble et anlegg til pc og dvd samtidig ? eller varriere mellom dvd spilleren og pc'n? hvis du kun skal bruke ett anlegg så bør du se om dvd spilleren din har AUX og da evt. kjøpe deg en AUX kabel som du kan bruke.. hvis dette er et vanlig stereo anlegg bør du også se etter om AUX muligheter er på det stereo anlegget.. men hvis det er pc anlegg. er det AUX der. håper det hjalp deg Lenke til kommentar
olekr91 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 hei du tenker du og koble et anlegg til pc og dvd samtidig ? eller varriere mellom dvd spilleren og pc'n?hvis du kun skal bruke ett anlegg så bør du se om dvd spilleren din har AUX og da evt. kjøpe deg en AUX kabel som du kan bruke.. hvis dette er et vanlig stereo anlegg bør du også se etter om AUX muligheter er på det stereo anlegget.. men hvis det er pc anlegg. er det AUX der. håper det hjalp deg ja tenkte å koble det opp så jeg slepper og bytte kabler hvis jeg skal se på dvd eller høre på musikk vil ha 1 anlegg på både pc og dvd ^^ Lenke til kommentar
mafackern Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 hei du tenker du og koble et anlegg til pc og dvd samtidig ? eller varriere mellom dvd spilleren og pc'n?hvis du kun skal bruke ett anlegg så bør du se om dvd spilleren din har AUX og da evt. kjøpe deg en AUX kabel som du kan bruke.. hvis dette er et vanlig stereo anlegg bør du også se etter om AUX muligheter er på det stereo anlegget.. men hvis det er pc anlegg. er det AUX der. håper det hjalp deg ja tenkte å koble det opp så jeg slepper og bytte kabler hvis jeg skal se på dvd eller høre på musikk vil ha 1 anlegg på både pc og dvd ^^ Aha med det anlegget du har linket til da, vil det ikke funke og samkjøre på både dvd og pc desverre Lenke til kommentar
olekr91 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 kunne vært greit med samme lyd på PC og DVD siden jeg spiller av musikk med pc, og ser på film på dvd (no shit:P) slepper jeg å ha 2 sett med høytallere tenkte jeg ok takk, du kunne ikke ha prøvd å finne et som det går an på? så kan jeg finne noe jeg liker ut i fra det Lenke til kommentar
MR- Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Personlig har jeg samme annlegg, og bruker vanlig 3,5mm fra høytaler til pc og optisk kabel til play station 2. Da kreves det kun et tastetrykk for at det blir lyd til ps2 i stedet Så til dere som mener dette ikke lar seg gjøre; Tullball! Endret 22. juni 2009 av MR- Lenke til kommentar
olekr91 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Så det er vel den greieste løsingen der ute? så optisk kabel fra pc til playstation da eller? har null og niks greier på detta Lenke til kommentar
MR- Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har ikke veldig peiling selv.. Den optiske kabelen går fra ps2 til hovedenheten i høytalerannlegget. Der man justerer volum o.l. Vet ikke hvordan det er på dvd spillere, om de har inngang for optisk kabel, men jeg skulle tro det hvertfall. Det er det sikkert noen som kan si mer om enn meg. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Benytt denne digitale lydinngangen for DVD spilleren: 1 x SPDIF-inngang ( RCA phono ) Bruk en helt vanlig RCA coax kabel du har liggende. Aktiver digital lyd ut fra DVD. Benytt denne lydinngangen for PC: 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) Bruk en vanlig kabel med 3,5 mm stereo jack i begge ender. Da velger du bare kilde med Logitech kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå