Gå til innhold

15 år, Vil ha jobb

Anbefalte innlegg

Halo:)

Jeg er 15 år og har lyst på jobb, Skal spare til lappen og moped når jeg blir 16.

Noen som har forslag til jobb jeg kan ha? bor i en by, med mye muligheter, men de fleste steder må man ha fylt 16 år.

Bor i skien hvis det skal hjelpe.

Ikke avisbud, har prøvd det før, dårlig betalt syntes jeg.

Noen som har forslag!? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når dere nevner det ligger det en Byggmaker butikk nede i gata, Lagerjobb?

Så er det en byggmax butikk her som kan være lagerjobb :)

Men ossen skal jeg gå fram med dette? Søknad da eller, eller gå bort personlig spørre om det er jobb der uten søknad?

Lenke til kommentar
Funker som regel veldig bra å gå dit personlig. Gir et mer varig inntrykk enn en telefon eller bare noen papirark. Dersom sjefen spør etter det kan du heller levere søknad og CV.

Nå ser jeg at det åpner en leftdal elektromarked butikk i skien, tror det er sjangs å få Stillingen : DELTIDS- OG BEHOVSSTILLINGERSELGERE, KASSE, LAGER/SERVICE ?

Lenke til kommentar

Men ossen skal jeg gå fram med dette? Søknad da eller, eller gå bort personlig spørre om det er jobb der uten søknad?

JEg har jobba på lageret til Maxbo nå siden rett før jeg var 15. (par dager til jeg er 16)

Gå dit og spørr etter sjefen, så spørr du om han har no ledig jobb til deg :) enkelt og greit.

Lenke til kommentar

JEg har jobba på lageret til Maxbo nå siden rett før jeg var 15. (par dager til jeg er 16)

Gå dit og spørr etter sjefen, så spørr du om han har no ledig jobb til deg :) enkelt og greit.

da går jeg å spør på Byggmax i morra, Ossen jobber er det du utfører det om jeg kan spørre? :)

Lenke til kommentar

Jeg ekspiderer folk som kjøper ting fra lageret også skriver ned hvor mye og hva de tar så skriver jeg en lapp til de som de tar med inn i kassa og betaler.

Det er ganske mye og sette seg inn i, jeg kan forsatt ikke alt etter over 1 år, men hvis du bare gidder og gjøre en innsats og kommer på jobb når du skal (noe mange har en tendens til og ikke gjøre), så er mye gjort :)

Lenke til kommentar
Jeg ekspiderer folk som kjøper ting fra lageret også skriver ned hvor mye og hva de tar så skriver jeg en lapp til de som de tar med inn i kassa og betaler.

Det er ganske mye og sette seg inn i, jeg kan forsatt ikke alt etter over 1 år, men hvis du bare gidder og gjøre en innsats og kommer på jobb når du skal (noe mange har en tendens til og ikke gjøre), så er mye gjort :)

Men da spør jeg i morra :) så får vi se hva som skjer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...