Gå til innhold

BK: The source of life

Anbefalte innlegg

Var på den liten tur idag oppe ved noen vann (i skifjell, hvis noen er kjent), og ned til et av vannene randt det en liten bekk og da kom jep på at jeg mått prøve ut dette med lang lukker tid og renende vann.

Hva synes dere om dette bilde? Blir det litt for " sett det før" aktig?

15 sec

f/18

ISO 100

18 mm

Edit:

Lagt til ny versjon av bilde der jeg har gjort den lille skogen i bakgrunnen mørkere.

Ble det bedre?

post-166230-1245620865_thumb.jpg

post-166230-1245677789_thumb.jpg

Endret av RasmusKRiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bildet blitt behandlet noe i ettertid? Hvis ikke synes jeg lukkertiden er for lang. Ser ut som om steinene er blitt plassert der i ettertid (for meg iallefall :) ) siden vannet er så ekstremt "blurete".

Jeg likte utsnittet veldig godt, men hadde nok likt bildet mye bedre med en vesentlig kortere lukkertid :)

Lenke til kommentar
Er bildet blitt behandlet noe i ettertid? Hvis ikke synes jeg lukkertiden er for lang. Ser ut som om steinene er blitt plassert der i ettertid (for meg iallefall :) ) siden vannet er så ekstremt "blurete".

Jeg likte utsnittet veldig godt, men hadde nok likt bildet mye bedre med en vesentlig kortere lukkertid :)

Det er lukkertiden som er lang.

Lenke til kommentar

Typisk vannklisje, men jeg liker klisjer.

Men for meg blir det for det første litt for mye stein. og den lille skogen som er der er for lys i mine øyne. Et gradert gråfilter kan hjelpe på sistnevnte. Lukkertiden er så godt som perfekt.

Lenke til kommentar
Typisk vannklisje, men jeg liker klisjer.

Men for meg blir det for det første litt for mye stein. og den lille skogen som er der er for lys i mine øyne. Et gradert gråfilter kan hjelpe på sistnevnte. Lukkertiden er så godt som perfekt.

Kunne det hjulpet og gjort skogen mørkere i bildebehandligngsprogram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...