RasmusKRiis Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Var på den liten tur idag oppe ved noen vann (i skifjell, hvis noen er kjent), og ned til et av vannene randt det en liten bekk og da kom jep på at jeg mått prøve ut dette med lang lukker tid og renende vann. Hva synes dere om dette bilde? Blir det litt for " sett det før" aktig? 15 sec f/18 ISO 100 18 mm Edit: Lagt til ny versjon av bilde der jeg har gjort den lille skogen i bakgrunnen mørkere. Ble det bedre? Endret 22. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Er bildet blitt behandlet noe i ettertid? Hvis ikke synes jeg lukkertiden er for lang. Ser ut som om steinene er blitt plassert der i ettertid (for meg iallefall ) siden vannet er så ekstremt "blurete". Jeg likte utsnittet veldig godt, men hadde nok likt bildet mye bedre med en vesentlig kortere lukkertid Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Er bildet blitt behandlet noe i ettertid? Hvis ikke synes jeg lukkertiden er for lang. Ser ut som om steinene er blitt plassert der i ettertid (for meg iallefall ) siden vannet er så ekstremt "blurete". Jeg likte utsnittet veldig godt, men hadde nok likt bildet mye bedre med en vesentlig kortere lukkertid Det er lukkertiden som er lang. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Typisk vannklisje, men jeg liker klisjer. Men for meg blir det for det første litt for mye stein. og den lille skogen som er der er for lys i mine øyne. Et gradert gråfilter kan hjelpe på sistnevnte. Lukkertiden er så godt som perfekt. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Typisk vannklisje, men jeg liker klisjer.Men for meg blir det for det første litt for mye stein. og den lille skogen som er der er for lys i mine øyne. Et gradert gråfilter kan hjelpe på sistnevnte. Lukkertiden er så godt som perfekt. Kunne det hjulpet og gjort skogen mørkere i bildebehandligngsprogram? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er jo ikke noe reel forskjell på om du gjør det i photoshop eller med gradert gråfilter (heeeey, waste of money- anyone?) - så bare kjør på med photoshop. Bare pass på overgangene, du har hatt litt problemer med overgangene noen ganger. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg likte bilde utrolig godt uansett om det er litt klisje aktig Ageurk sier. Jeg synes at du har komponert det veldig bra, liker utsnittet, og lukkertiden er ikke for lang i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå