Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Det har du sannsynligvis rett i, men likevel synes jeg dette tilbudet bør innebære en "garanti" på at du oppnår den hastigheten du betaler for, altså 4 Mbps. Dette på samme måte som jeg har en "garanti" på at jeg i dag får 708 Kbps med mitt Bravo abb. Enig ?

De klarer nok ikke å garantere 4Mbps, og derfor står ordet "inntil" i tilbudet deres. Det samme ordet har UPC brukt omtrent siden de startet med "bredbånd" :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nå testet dette og ligger jevnt på mellom 2.8mbs og 3.2mbs på itavisens speedometer.

bor nesten på enden av disse km. de snakker om og regner med at det begrenser hastigeten min litt.

men når det er sagt så har jeg seff. slått til på det tilbudet da jeg betalte 598 pr. mnd uansett og har nå denne hastigheten frem til september :)

hadde 1024/512 før.

så dette funker i Hamar også :)

hehe

Lenke til kommentar
Moderen har glemt å betale NGT regningen, så vi ble satt ned til 64 kb i går kveld. Er det ikke håp for meg hvis jeg vil ha 4 Mbit?

hehe joda gi a litt bank og få a til og betale så går nok det :D

ok det var en spøk så fort du har betalt går det i orden etter 24 timer fra de mottok betalingen.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen andre har skrevet det her...men hvordan skal man betale de 600Kr til NGT for å få det tilbudet på 4Mbit linje? skal jeg ringe NGT eller sende mail eller...? :roll:

Har tenkt å gjøre det hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det... :D vil ikke gå tilbake til 704K :cry:

Lenke til kommentar
Disse 4 mbits linjene er så ustabile at det holder (Kristiansand)

Håper snart weekenden er over så jeg får den stabile 704 linjen tilbake

:evil: heller stabil og treg enn kjapp og irriterende

Makan til syting ! At det går an !

Jeg har også til vanlig 704-linje, og storkoser meg i helga selv om det varier med alt fra 3300 kbps til ca 1600 kbps --> Jeg synes dette IKKE er noe å klage på !

Og nå blir det 4 Mbps hele sommeren :woot: Må vel snart investere i ny hd igjen :( :wink:

Lenke til kommentar
Disse 4 mbits linjene er så ustabile at det holder (Kristiansand)

Håper snart weekenden er over så jeg får den stabile 704 linjen tilbake

:evil: heller stabil og treg enn kjapp og irriterende

Makan til syting ! At det går an !

Jeg har også til vanlig 704-linje, og storkoser meg i helga selv om det varier med alt fra 3300 kbps til ca 1600 kbps --> Jeg synes dette IKKE er noe å klage på !

Og nå blir det 4 Mbps hele sommeren :woot: Må vel snart investere i ny hd igjen :( :wink:

HELT ENIG, MAKAN TIL SYTING

om linjen er litt ustabil, hva så om det går fra 1024 - 4096.....

du vil i de fleste tilfeller komme godt ut av det, selv om du tror noe annet (tro kan man gjøre i kjerka)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...