KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hm. Lasta ned et program fra CNet -og det gikk på 430 KB/s så og si stabilt. Men fra norske servere galopperer det mellom 10-350 KB/s. Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hmmm....... Min NGT linje har ikke vert noe bedre enn ca 2000. Har tatt 3 tester på itavisen sin speedometer test, og virker derfor ikke lengre. Jeg lurer derfor på om d er noen som vet om noen andre plasser hvor man kan teste linjen sin????????? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ftp.icq.com Får høyere hastighet derfra enn f.eks. ftp'ene til UNINETT og NTNU for øyeblikket, eller andre norske servere generelt. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Moderen har glemt å betale NGT regningen, så vi ble satt ned til 64 kb i går kveld. Er det ikke håp for meg hvis jeg vil ha 4 Mbit? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er bra... Har sittet på universitetet nett en stund nå, og greier ikke treig internett. Ser ut som hastigheten bare vil øke, så når jeg er ferdig er kanskje den gamle universitetsnett på 100mbit lite, mens alle privatkunder har 1 Gbit? Kos dere... Lenke til kommentar
propel Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hørte jeg noen si PIRAT KOPIERING ????? Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For å sjekke hastighet: http://home.cfl.rr.com/eaa/Bandwidth.htm Ein del frå utlandet, men 3 norske med òg.. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hmmm....... Min NGT linje har ikke vert noe bedre enn ca 2000.Har tatt 3 tester på itavisen sin speedometer test, og virker derfor ikke lengre. Jeg lurer derfor på om d er noen som vet om noen andre plasser hvor man kan teste linjen sin????????? Em, du trykker jo bare på "Tools" i IE, deretter; Internet Options - Delete Cookies... Så skal det funke 3 ganger til, så er det bare og gjøre dette om og om igjen til du går lei av og se hvor kraftig linja de er.. Har forresten 1024bits linje jeg, sjekka speedometeret nettopp: 6049kbs! Sjekka www.broadpark.no nettopp og, står bl.a dette: Vi lanserer årets sommerscoop til deg som har ADSL: for bare kr. 598,- får du opptil 4 Mbps i hele sommer. I tillegg får du en spennende innholdspakke fra noen av våre viktigste partnere; TV2, Music Brigade og SF Anytime. Bestill pakken nå og behold inntil 4 Mbps etter helgen og i hele sommer. Blir mest sansynlig ikke'no hyttetur på meg i sommer likevell Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 http://www.world-of-adsl.com/speedtest.html Gikk på fullt og helt stabilt her hos meg. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor finner jeg en skikkelig bandwith monitor ? Lenke til kommentar
peach Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hva skriver jeg i telnet for å sjekke hastigheten ngt har satt? Edit: Glem det. 'sh int wan0' var det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Argh...Jeg har SHDSL og får selvfølgelig ingenting Det er fordi det koster veldig. Og det er en øvre grense på det og hvis jeg ikke husker feil. Tror 3mbit er helt supert maks på SHDSL(ikke sikker men det er det jeg minns) NextGenTel får two thumbs up fra meg for å tenke på kundene sine Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette mener jeg fra dypt inni mitt hjerte.... ALLE NGT FOLK BRENN I HEL*ETE /me har bluecom.... .exe Lenke til kommentar
KAS Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hvor finner jeg en skikkelig bandwith monitor ? Det kryr jo av dem...et par enkle og greie (om det klarer seg) er DU-Meter og Bandwidth Monitor Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 dæven steike!! :o :o sånn vil jeg ha for alltid, må da finnes en måte å beholde oppsettet på.... Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 wow. jeg hadde 2mbit før og det var helt greit. bor i oslo grorud dalen og nå er det 4.5 på itavisen. deillig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hehe yup nå om natten var det digg som fan! Har stabilt 440KB/sec ned på DC Nei eg skal skaffe de 600kr for å ha 4mbit i sommer. Koste ka det vil Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 sitter normalt med 8 mbit ngt jeg...virker som om backbonet dems sleit litt igår når alle fikk max linje iom at jeg bare lå på 1 mbit eller så...virker som det er back to normal nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå