Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egenltig forskjellen på data-rate og line capacity?

Routeren sier at data-rate er 4 mbit og line capacity er 6,8.

Vil det si at jeg får bare 4 mbit og ikke 8  fordi linja ikke kan gi raskere enn 6,8?

NextGenTel kan sette hastigheten til hva de vil, så det er ikke linjekapasiteten som er problemet ditt. Data-rate er hva de har satt den til, line capacity er hvor mye man greier å presse ut av linja di når ikke data-rate er flaskehalsen (vet ikke hvordan det blir målt).

Lenke til kommentar
skitt, allerede avhengig jeg, blir skuffa når 1024 kommer tilbake på søndag kveld :(

Jepp, må nok slå til på dette.

Ser av tilbudet at det er inntil 4 Mbps hastighet i juni, juli og august. I helgen ser det ut til at jeg har ca 2,2 Mbps hastighet, vil dette også være min makshastighet hvis jeg slår til på tilbudet ? Det kunne jeg tenkt meg å fått svar på :-)

Ellers er jeg som alle andre meget fornøyd med denne helgen :woot:

Lenke til kommentar

Det ser ut til å være et PR-stunt fra min vinkel.

Hvorfor? Jo, vi vet aldri når de gjør noe slikt igjen og dermed så bestiller de som sitter på gjerdet NGT bredbånd.

Nå bør populæriteten deres stige til himmels ass.

Sitter selv med NGT men fikk noe med 1878 på det. Nå lurer jeg skikkelig på hva uploadne min er så jeg åpner med ca. 10 porter i kazaa.

Lenke til kommentar

Pakken inneholder:

Inntil 4Mbps hastighet i juni, juli og august.

Fri tilgang til TV2 web-TV+

5 valgfrie filmer fra SF Anytime

Tilgang til flere tusen musikkvideoer fra Music Brigade

Pris kr 598,-

Bestill nå og få med resten av mai på kjøpet!

bestillig sendes no lol

Lenke til kommentar
Ser av tilbudet at det er inntil 4 Mbps hastighet i juni, juli og august. I helgen ser det ut til at jeg har ca 2,2 Mbps hastighet, vil dette også være min makshastighet hvis jeg slår til på tilbudet ? Det kunne jeg tenkt meg å fått svar på :-)

Vel, jeg fikk 3386 kbit/s på speedometeret til ITavisen i dag morgens, samt ~400 kB/s fra ftp.uio.no

Akkurat nå fikk jeg 1801 kbit/s på ITavisen, og det varierer mellom 60-350 kB/s (~190 kB/s) fra UiO. Mye som tyder på at det er flere på sentralen som har oppdaget at hastigheten har steget og laster ned for harde livet...men det kan jo ha noe med at vi er rimelig mange som er koblet på den også. Jeg tror ikke dette vil bli noe problem når helga er over.

Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk 3386 kbit/s på speedometeret til ITavisen i dag morgens, samt ~400 kB/s fra ftp.uio.no

Akkurat nå fikk jeg 1801 kbit/s på ITavisen, og det varierer mellom 60-350 kB/s (~190 kB/s) fra UiO. Mye som tyder på at det er flere på sentralen som har oppdaget at hastigheten har steget og laster ned for harde livet...men det kan jo ha noe med at vi er rimelig mange som er koblet på den også. Jeg tror ikke dette vil bli noe problem når helga er over.

Det har du sannsynligvis rett i, men likevel synes jeg dette tilbudet bør innebære en "garanti" på at du oppnår den hastigheten du betaler for, altså 4 Mbps. Dette på samme måte som jeg har en "garanti" på at jeg i dag får 708 Kbps med mitt Bravo abb. Enig ?

Lenke til kommentar

Det har du sannsynligvis rett i, men likevel synes jeg dette tilbudet bør innebære en "garanti" på at du oppnår den hastigheten du betaler for, altså 4 Mbps. Dette på samme måte som jeg har en "garanti" på at jeg i dag får 708 Kbps med mitt Bravo abb. Enig ?

Selvfølgelig. Det blir jo å ta en sjanse. Fikk akkurat 2418 kbit/s på ITavisen...så da har nok folk roet seg ned littegran. Er jo fredagskveld, sikkert mange som skal ut, men noen setter vel på en del nedlastinger før de stikker også. Med DC o.l. gåendes veit man åssen det er...NGT har sikkert et ekstra digert lass med mailer fra MediaForce og de der mandagsmorran :D

Lenke til kommentar
Jeg ser ingenting til farta her  :grumpy:  

Bor i Trondheim....flere i trondheim som ikke har fått ?

Jeg bor i Trondheim og har fått alt fra 3 Mbps til litt over 2 Mbps, kan ikke akkurat klage..... :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...