Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ngt bravo@ 4048 kbit/s.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man får 4 eller 8mbit avhenger nok av linjelengden til sentralen, da bare de som ligger forholdsvis nære får bånn gass.

Jeg fikk 4000/864kbit, går 425kB/s inn og 92kB/s ut. Relativt bra ja :yes: Men hadde fått ett enda bredere "bredbåndsmil" av 8mbit.. hehe

Lenke til kommentar

Nå burde vel også hardware.no se å få skrevet en ørliten artikkel om dette snart :smile:

Lurer på hvor mye trafikk NGT's nett får denne helga. Det kan kanskje være noe for hw å spørre om på mandag? :D

Lenke til kommentar
Er nå i litt ekstase.  

Merket at surfing gikk så raskt i dag, så jeg testet hastigheten på itavisen. Den pleier å være 735 dønn, og i dag var den på .......4048 kbit/s.!!! Før stod modemet mitt på maks 865 eller ett eller annet, leter nå febrilsk etter passordet så jeg kan gå inn å sjekke hva den nå står på.  

testet IT avisen 3 gagner, alle samme resultat. Tokk screenshot av den siste, men har ingen serser å legge det ut på. En lastet forresten fra meg på 80 kb/s, før var maks 39. håper dette varer evig, men kansje ikke så bra rett før matte tentamen,

P.S ikke sladr.

Edit: Kom nå inn i modemet, den står på 7616/864

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...B07078D11BD6740 read and weap

Lenke til kommentar

I min router konf står det 7616/864. I går når jeg målte meg på itavisen fikk jeg maks 4500. Når jeg lastet ned fra andre fikk jeg abbsolutt maks på 6000kbs i går. I dag på itavisen fikk jeg maks 3000. Håper at det bare er itavisen som er litt strupet.

Ellers er det jo kjempe reklame for ngt, sikkert mange som får problemer med å skille seg med super hastigheten :roll:

Lenke til kommentar
I min router konf står det 7616/864. I går når jeg målte meg på itavisen fikk jeg maks 4500. Når jeg lastet ned fra andre fikk jeg abbsolutt maks på 6000kbs i går. I dag på itavisen fikk jeg maks 3000. Håper at det bare er itavisen som er litt strupet.

4000/672 i router. Upload speed har gått ned fra 768 som den lå på i morgens. :o

Ellers er det jo kjempe reklame for ngt, sikkert mange som får problemer med å skille seg med super hastigheten :roll:

You bet! Koster bare 598,- (engangsavgift?) for å beholde det ut august da. Blir en fin sommer detta. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...